Tjejlördag!

Nu är vi hemma efter en sväng på Grynerlökka! Det var lovat sol idag och jag gav inte upp förrän vi var hemma igen, men det är fortsatt mulet ;-)

Just nu ligger Ella och sover på Eivind, Elian i soffan bredvid och Johanna i badet med tända ljus, lavendelolja och bok. Jag har donat med tvätt och snart kommer Bestemor på fika och för att låna en av våra käraste skatter. Elian ska få övernatta och ha Bestemor för sig själv - LYX!

Härhemma blir det Robinson, god glass och mysigt sällskap. Jag tänkte vi skulle göra lite SPA jag och Johanna om Ellisen sover, ansiktsmask och SatinHands.


Ett hus att bli GLAD av och en väninna som jag älskar!
Vi har pratat så mycket minnen och jag säger bara shit så mycket man "glömt" och så kul det är att minnas tillsammans!


Mumsig tapas på Fontes, men dålig service idag.
Jättesynd då det helt plötsligt inte känns kul på ett ställe man hängt på ofta.


Jag är verkligen likblek men vissa dagar gillar jag det... Tills man får besök av en fräsch brun kompis som får mig att inse hur jag ser ut haha.


Idag körde vi till Posten en sväng och jag hämtade ut ett paket som var ifrån kära Amanda! Vi började samarbeta tidigt, faktiskt min första samarbetspartner via bloggen och vi har mötts flera gånger IRL och hon är bara SÅ söt så all hennes framgång gör mig så glad. Hennes smycken är mina favoriter som ni redan märkt ni som hängt härinne en stund. Jag fick de snygga örhängena med barnens namn, även Eivind fick vara med som på alla andra smycken jag har. Ett snyggt hänge låg också i paketet och ni ska få se det snart en dag. MEN - det finaste var faktiskt brevet som gav mig så mycket glad energi att jag blev rörd. Tack snälla fantastiska Amanda för paketet - you made my day!

Mössa inomhus (?), amningslinne BOOB, kofta Bik Bok, byxor Barnlycka och tofflor med pärlor och bollar på ifrån Lisbeth Dahl.



Jag är oerhört tacksam att jag får så många fördelar via bloggen! Alla samarbeten jag har så att ni kan få fina vinster ger ju självklart även mig något. Jag väljer ting jag själv tror är bra och har inte ännu blivit besviken, ni kan alltid lita på ett ärligt omdöme ifrån mig och jag tackar nej till ganska många ting som inte riktigt passar in hos mig i min blogg. Då och då kommer det surpricepaket ifrån söta webshopar och jag blir lika glad varje gång då de hittills varje gång prickat rätt.
TUSEN miljoner tack för allt ni läsare ( genom att läsa) ger MIG! Jag hoppas att ni känner att jag försöker ge er något tillbaka genom att hålla tävlingar och att bjuda er på den del av mitt liv som känns bra. Självklart hoppas jag ni förstår att jag av respekt av min omgivning utesluter vissa ting härinne och det är så MIN blogg ska vara.

Vardagsglädje, funderingar, tankar och minnen för livet. Som en dagbok fast inte längre lika privat, men ändå personlig!


Shoppar gott fikabröd på Godt Bröd! Ellas utslag kommer och går, stackars liten...
Är orolig ullen kanske irriterar huden men det ökar inte då vi är ute.



Sen blev det belgisk mörk chokladglass, olivträd ( små)och rosa tulipaner.

Nej nu ska jag ta fram det där fikat jag tänkte fixa.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha åh, jag trodde det var stora olivträd du hade köpt ;) Jag log lite för mig själv här men på ett bra sätt, så ta mig inte fel :)



Ville bara säga att jag verkligen gillar din blogg, den är alltid så varm och positiv och med otroligt fina bilder på dina söta barn och på söta dig också såklart!



Jag hoppas du får en underbar dag!

2009-04-04 @ 16:58:45
URL: http://mariarebecca.wordpress.com
Postat av: Anna-Lena

Åh vad mysigt med vänninebesök! :) Ha en fortsatt riktig skön helg. Kram

2009-04-04 @ 17:53:57
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Josefine

Maria: Haha jo men dessa var så mini, jag var ute efter en storlek större =) Så bra du fick dig ett leende då blir jag bara glad!



TACK så mycket för fina ord, jag önskar även dig en underbar dag! KRAM

2009-04-04 @ 17:55:22
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Lise

Jeg hater virkelig å måtte komme med noe negativt, for jeg elsker virkelig bloggen, og er fast leser. Men jeg reagerte bare på bildet som er tatt inne i butikken. Personalet (kassadama) er kanskje ikke så glad for å komme med på bildet og her i bloggen uten samtykke! Det gjelder egentlig generelt for bloggere at vi bør passe oss litt når vi knipser ivei og legger ut bilder i hytt og pine, at vi ikke legger ut bilder der personer er med som egentlig ikke skulle være med. Om du skjønner hva jeg mener. :) Ellers, keep up the good work, og ha en flott påskefeiring! :)

2009-04-04 @ 18:11:56
Postat av: Lilla Fröken

vad är satin hands?

2009-04-04 @ 18:20:28
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: MalinF

Tack själv, du är en sådan inspirerande person!! :)

2009-04-04 @ 18:21:28
Postat av: Josefine

Lise: jag brukar tænka på det men hær gick det undan i svængarna, ska fixa det =)



Satin Hands ær en produkt ifrån Mary Kay som ger dig mjuka hænder!



KRAm till er!

2009-04-04 @ 18:23:18
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: MamiiJ, Ensamstående mamma till två!

du ser ju alltid så pigg och fräsch ut ju! en annan ser juu ut som döden själv, du är verkligen snygg...

blek tycker jag inte du är..

2009-04-04 @ 20:42:45
URL: http://mamiij.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Hallå tjejen :)

ang ullen kan du nog vara lugn.

Ull är bland det bästa du kan ha om du har barn som har tex atopiskt eksem som Bamvi har.

Hennes ull klädet har hjälpt mycket.



Dock ska man passa sig för parfymer och starka tvättmeldel om dom har just atopisk eksem.

Sen inte bli för varma eller kalla :)





ha det finast kram

2009-04-04 @ 22:50:13
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: jessi

Gud vad din kompis påminner om Lindsay Lohan, har hon säkert redan hört förut :p

2009-04-05 @ 15:16:55
Postat av: ann

samarbete? du menar marketing på din blogg

2009-04-05 @ 16:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0