Walk och best friends

Wow vilken skön walk ( bara uppför) jag fick till idrottshallen där Pernille spelade ( och VANN!!). Även fast det blev en kort stund var det jättemysigt att få möta min älskade "syster" Ashi med familj. De är verkligen som familj känner jag och Elian och Henrik kallar varandra bästisen och kramas, jag blir så rörd av allt idag och det är ju bara härligt!

E fixade däckbytet och handlade mat medans jag gick, han gillar inte att gå tur men det är ju bara det bästa som finns!
Så nu är kylen full och vi planerar GRILLA imorgon. ( Jaja Martin och L, jag VET att våren är i Skåne sen länge tillbaka ;-)


Världens finaste Ashi med Prinsessan i magen, jag är gudmor - JIPPIE!


KRAM!

Båda barnen invigde sina MeMinimössor då vi gick och nu sover de båda i dem ute.


En liten rap efter maten innan man kan somna om i vagnen igen.

NJUT denna lördag!

Kommentarer
Postat av: j

Ha en jätte fin fortsatt lördag.. =D

2009-04-18 @ 16:50:22
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: Marie

Gud vilken söt mössa Ella har på nedersta bilden, vart kommer den ifrån? Hoppas på svar och att den finns att köpa än. P.s. Älskar din blogg. så mysig.. =)

2009-04-18 @ 17:36:25
Postat av: James Hampion

Barn är som blommor som växer upp och blommar!



http://www.rosor.dk/v/rosor/Rosor-96.JPG.html

2009-04-18 @ 18:58:31
Postat av: Isabellas&Minnas mamma

Hmm... Lite sent med grillning. Själv är vi uppe i ca 15 gånger. Kommer förmodligen att vara trött på det när sommaren väl kommer, allt för att Martin har en tävling med grannen. Vi lär aldrig förstå oss på männen helt och hållet..

2009-04-19 @ 20:45:38
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0