Vinster hos mig!

Oj oj så ivriga ni är =) Jag ser att det kommer in kommentarer dagen efter tävlingar vunnits och jag hoppas alla som vunnit här VET att ni får vinsten? Just nu är alla Wonderbravinnare som mailat mig ivägskickade till min presskontakt som ska skicka hem presentkorten åt er så dont worry ;-) Kommer ni ihåg då man tävlade i FRIDA och andra tidningar? Jag vann en glasskopa en gång i silver som kom då sommaren var över och jag tror tävlingen var i mars. MEN blir något fel och ingen vinst dyker upp ska ni självklart kontakta mig så jag kan hjälpa till. Men snälla lite tålamod. Jag gör allt så snart jag kan och skickar alltid vinnare vidare samma dag jag får dem.

Kommentarer
Postat av: Dessie

Jag måste bara få påpeka trots att du ju redan sagt själv att du inte ska ta åt dig att du VERKLIGEN inte ska ta åt dig av idiotiska kommentarer. Jag är in och läser din blogg lite då och då, och jag måste då få säga att jag från första början alltid varit imponerad över att du alltid orkar fräscha till dig och tänka till vad det gäller kläder och make. Att vara mamma till småbarn tar ju en hel del tid och trots att man försöker prioritera att se lite trevlig ut så är det ju inte alltid man orkar, så jag tycker att du gör det bra. Vad som menas med "grå och trist" undrar jag för du är väl allt annat än det. Och när någon säger att man ska klä sig med en "färgklick" så kan jag inte låta bli att se en blus av något "gardintygs aktigt" och skrikigt framför ögonen.skrattar

Endel måste nog bara tyvärr såga andra för att må bättre själva, tragiskt och väldigt osunt.

2009-04-17 @ 09:50:35
URL: http://www.dessies-egna.blogspot.com
Postat av: Erika

Tack snälla! Ska bli spännande i alla fall när det kommer =)

Ha en toppen dag!

2009-04-17 @ 09:56:07
URL: http://mammamuratovic.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kul att du tog upp detta, vann från ljuva ting presentkort, fick ett mail samma dag från dem, och jag skrev vad jag ville ha, men sen har jag inte hört något, skickat ett mail för att undra men inget svar och även på telefonen, inget svar. Visserligen har det bara gått en månad...



Tack för en himla bra och intressant blogg!! : )

Ha en underbar dag!!

2009-04-17 @ 10:56:39
Postat av: Örjans flamma

Jag skulle hellre vilja vinna en glasskopa i silver, än en wonderbra...

2009-04-17 @ 13:05:49
URL: http://argadamen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack snälla ni!



Lotta, jag mailade precis dem då jag såg din kommentar så jag hoppas de svarar. Hon är jättego så jag tror något måste vara fel, att de är bortresta eller ej sett mailet. Jag ska fixa det!



KRAM!

2009-04-17 @ 19:38:50
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0