AddCase - Clean Car!





Fantastiskt SMART AddCase att satsa på CLEAN CAR CONCEPT. E blev happy och la en förpackning i bilen direkt. Han är mindre glad då han ska ha bilen efter en dag jag varit on the go... Då finner man lattemuggar och lite annat här och var ;-) Oftast för att jag har händerna fulla med barn, matkassar och vagn. Men då är det tur att dessa små påsar finns så att E kan städa efter mig och barnen... Eller tvärtom? Min man är ganska glad i glass ser man om man kikar i dörrens ena ficka... ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja glass är got

2009-08-24 @ 18:13:52
Postat av: Anonym

Hej tycker dina barn har så fina kläder skriv gärna deras autfiter varge dag kan du det vad har dom idag

2009-08-24 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0