juni-230

Ikväll lämnade jag hemmet en snabbis för att snälla Ashi skulle ta in min klänning. Allt i sista sekunden men jag har ju full fokus på barnen nu mer än någonsin med den här veckan som varit dagisstängt + jobbande E vilket är helt vanligt i många familjer men jag är inte van och med en bebis blir det verkligen jobbigt med hettan. SÅ jag har inte ens tänkt på väska eller smycken ännu… Vi drar imorgon. Jaja allt ordnar sig.

juni-231

HAPPY MAMA som fått klänningen fixad. Du är BÄST Ashi! Planen var Bestemor men vi kom inte iväg och idag sov Elian ingen dagslur = SOMNADE SOM EN PRINS då vi la honom. JIPPIE, bara det är värt att fira på lördag.

Imorgon skulle jag egentligen ha fått mysigt besök av bästa Viktoria men då vi har hyrbil ( IGEN!) och jag ej hunnit packa idag så ska dagen ägnas åt det samt att man aldrig vet när vi kommer iväg just pga att vi gärna kör vår egen bil till Sverige. En fördel är ju att ha barnsäten i den ;-)

TACK för idag alla underbara, ni gör mig GLAD!