Kl 00.22

Vad har skett med mig? Nattugglan som vill ha lite “egentid” efter heldagar med båda barnen!?  MEN snart går E på semester och vi kan njuta tillsammans. För tvåbarnschocken kom för någon vecka sen då jag kände mig otillräcklig. Det börjar dock lägga sig och jag känner ett lugn inom mig som inte riktigt känts förrän nu. Lyckokänslan var så stark att jag inte kände efter men jovisst två barn ÄR en liten chock hur de än beter sig. Vi har två “milda” ( om man kan säga så) varianter men de har olika behov hela tiden så man har det man gör. Men all glädje de redan har av varandra är verkligen häftigt att få se. Att vi fick ge dem varandra är störst av allt.

Vår trädgård och bosituation har absolut hjälpt mig i nya livet. Elian är lycklig som kan springa ut naken om morgonen då jag sitter i trosor och äter frukost och Ella leker i babygymmet. Allt blir så mycket enklare och Elian får den lek och det spring han behöver. Han måste inte sitta och vänta hela tiden vilket hjälper.

img_22903

NU ska en trött mor med fina naglar i säng.

SOV GOTT!