GRÖT

Nu är det gröt härhemma för två små tröttisar. Elian har cyklat och cyklat och ville SÅ gärna somna i bilen på vägen hem. Men jag fick leka elaka Mor och hålla honom vaken = skrik i bilen. Uff. Men så är det ibland.

Eivind är happy PAPA idag för han är nämligen i skrivande stund på väg till VIP på Ullevål och ska njuta middag och fotboll med Skai. Det är han värd - vi har verkligen haft en BRA helg tillsammans och jag är glad att jag tagit upp träningen igen = är ego för min egen skull! Jag vet att starten på denna vecka är fullbokad. Naglar, fördlesedagsfirande, trevlig Mammalunch, mäklarbesök och annat så jag får nog inte träna förrän i slutet av denna vecka.

Jag känner knappt igen Ella bredvid mig. Hon är täckt i havregröt och fruktpuré. TUR det finns Vanish ;-)

Kommentarer
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

hehe dom är söt när dom kladdar :D

2009-08-16 @ 18:33:26
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: Jacks mamma * Ung, snart högskolestuderande mamma*

Önskar att jag med kunde ta mig i kragen och börja träna..

2009-08-16 @ 18:57:13
URL: http://jacksmammas.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Ja, visst är vanish bra men har du provat Galltvål?? Ett miljövänligt alternativ som är TOPPEN! Finns både i flytande och fast form. Jag har en Galltvål som jag köpte när jag väntade min son för över två år sedan, snacka om dryg (för den har använts flitigt) bara 59 kr betalade jag för den :-)

Bara ett litet tips...

Ha en bra kväll, kram

2009-08-16 @ 20:29:37
Postat av: Josefine

Jag har hört om galltvål och tänkte senast igår att Vanish måste vara miljöns pest...!



KRAM!

2009-08-16 @ 21:27:23
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0