HEJ!

Nu är de hemma igen med medicin och omslag. Vi vet inte om sår + feber hör ihop men han hade en liten infektion så nu äter han antibiotika. Det smakade allt annat än gott så andra skeden var svår att få ned... Men så hade han ju med sig sin groda / frosk som E köpt åt honom på apoteket. Det är en sån där med grönt bubbelbad i och den ska se på honom när han sover. STOLT är han och jag har fått hela storyn om läkaren och vad han sa. Det är så sött för när jag frågar om vad någon sa så säger han alltid först: Han sa HEJ till  mig.

;-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad gullig han är;) Vad skönt att det gick bra!!KRAM

2009-08-06 @ 23:30:12
Postat av: Katinka

Så fort det gick! Härligt när vården fungerar bra när man kommer inte med en dålig liten unge. Finns inget värre än att vänta på doktorn! En god natt önskar jag er, imorgon är han säkert pigg igen. Kram Katinka

2009-08-06 @ 23:41:41
URL: http://www.farmorsbloggen.se
Postat av: Wojtan

Hej



Hoppas han kryar på sig snabbt. Fy, för alla äckliga mediciner man ska tvinga ner i barnens munnar. Vissa är ju stört omöjliga i få i sig.

Hoppas Elian får sova gott, och ni andra lika så.



Kramar Åsa

2009-08-06 @ 23:45:39
URL: http://www.wojtansblogg.se
Postat av: Wenche

God bedring til Elian:)



Klem:)

2009-08-06 @ 23:46:40
Postat av: Lisese

hei!

Når det kommer til antibotika eller pencelin så synes jeg det har vært helt håpløs å få i datteren min flytene så jeg ringte legen og fikk en resept på et samme men i piller og hun er en helt når det kommer til å svelge de. så nå spør hun etter "medusinen" sin hver morgen og kveld..så stolt skal vise alle hvor flink hun er til og svelge hele tabletten men litt farris( Hun fyller 3 år i oktober)

God bedring og lykke til med "medusinen"

2009-08-06 @ 23:47:08
Postat av: Carolina

Så sött - skönt att det gick bra!

2009-08-07 @ 00:30:16
Postat av: Jessica

Hoppas han mår bättre snart!

Hihi, "Han sa HEJ till mig" - gud såå sött! :-)

2009-08-07 @ 05:49:32
URL: http://tindrica.blogg.se/
Postat av: Becka

Skönt att höra att han mår bättre! :)

De små är ju ALLT!

2009-08-07 @ 21:56:43
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0