Hipp Hurra

Det är Ashis födelsedag idag! Vi önskar dig den FINASTE dagen hjärtat♥



Ella är den som väcker mig och Elian om morgonen, idag låg hon och pratade länge och försökte ta Elians bamse samt klappade honom i ansiktet. Hon vaknar tidigt eftersom matrutiner är ändrade tror jag. Igårkväll åt hon massa gröt + fruktpuré som Tante Heidi gav henne, det känns så skönt att kunna vara borta lite och att hon kan få mat. Men som sagt, hon är morgonpigg nu ;-)

Vi är hemma alla tre idag, det är så mysigt och Elians sår kan gott få läka lite till då jag ändå är hemma. De är stora men torra nu så det är positivt.

Nu frukostdags + barnetv!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan! Och tack för en superbra blogg. Undrar lite om din dator som du har på bilden i ditt förra inlägg. TYcker du att den funkar bra??? JAg har nämligen tänkt att köpa mig en sån mini-pc. Men vet inte riktigt vilket märke jag ska köpa. Du får gärna skriva lite och berätta om den datorn du har.

hoppas du får en fin dag.

Massa kramar ///Sandra

2009-08-11 @ 09:16:48
Postat av: Sara

Tack för en underbart mysig blogg som förgyller mina mammalediga dagar med två små...

Hoppas att det är ok att länka till dig på min blogg? kram Sara

2009-08-11 @ 09:33:55
URL: http://saramartha.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vill också bara tacka för din fina blogg!! Och jag är verkligen imponerad av hur ambitiös du är! Många inlägg varje dag:)

Me like!

Kramar till dig och din fina familj<3

2009-08-11 @ 11:19:58
URL: http://semlansliv.blogg.se/
Postat av: Sofia S

Hej hej. Jag har en liten fråga. I vilken vecka började du dricka hallonbladste för att underlätta förlossningen? Tacksam för svar. Kram Sofia

2009-08-11 @ 11:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0