lunch!


Vi gick till Bölgen & Moi och lunchade god fisksoppa idag! Vi planerar att fira vår ♥bröllopsdag där så jag bokade bord!


HAPPY girls!
Ella har suit och mössa ifrån Liandlo, sockar H&M, tofflor Bellio och mjuk skön scarf / halsduk ifrån Smartamammor.
Jag har jeans Vero Moda, amningslinne BOOB och tunika fyndad i Danmark. Skor Converse och kofta i ullmix ifrån H&M ( gammal).



Bästa servitrisen är lillasyster Caroline!

  
Ella är så himla livsglad och framförallt BUSIG! Detta blir ingen dam som kommer sitta i ro i timmar med böcker och pyssel...!



Matdags.

Jättemysigt att få luncha gott och ha Mormor ( min Mamma) här. Önskar hon bodde här...

Kommentarer
Postat av: marie

Vilken fin jacka..nu ser du väl fram emot att de blir kallare;) Åkpåsen du har till Ella är det en sån där buggysnuggle eller vad dom nu kallas? Kan man ha en sån till en 1åring i sittvagn eller tror du hon är förstor för den?Vart har du kpt den? Ser så mysig ut:) Tacka för en bra blogg:) Ha en mysig fredags kväll!

2009-08-28 @ 19:04:50
Postat av: Josefine

Ja det är en sån snuggle =) Loves it och Elian hade den ifjol så visst kan du det! Min kommer ifrån Barnlycka.se men de har den inte längre.



KRAM och tackdetsamma!

2009-08-28 @ 19:26:06
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anonym

finns ju bara randiga mössor på den sidan!! vart finns din?

2009-08-28 @ 19:26:53
Postat av: Josefine

Ellas finns under kollektion busfrö ( passande ;-)) Men de säljer den inte ännu tror jag eller så är de slut? De ska finnas här ifrån nästa vecka. www.linasfonster.se



Om du vill ha en, förboka via mail!



KRAM!

2009-08-28 @ 19:30:04
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anonym

vart fick du alla dina mössor ifrån då?

2009-08-28 @ 19:50:41
Postat av: Anonym

vad har du för läppstift?? fint!

2009-08-28 @ 20:38:38
Postat av: malin

Syster är lika söt som du!



Förstår att du saknar din mamma när hon inte är där. Jag har tur med det, mamma bor några km härifrån bara på samma ö.



Kram Ma

2009-08-29 @ 08:11:07
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Vilka underbara bilder,du ser fantastisk ut..

Kram Anna

2009-08-29 @ 10:02:05
Postat av: Candre

Vad mysigt att din mamma är på besök. Tunikan var jättefin!

Postat av: Nat

vad har du för läppglans`?? skitsnyggt. En sminguide a la prinsessan hade inte suttit fel =)

2009-08-29 @ 14:26:55
Postat av: Emmely

längesedan jag kollade din blogg nu, gud vad lik ella har blivit elian! =)

2009-08-29 @ 14:28:24
URL: http://emmelyw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0