Man får glass efter läkarbesök!


Elian i väntrummet.
Mysdress MeMini, tröja Holly ifrån MonoChico och skor Crocs.


Sen då vi hämtat Lillasyster blev det utlovad IS / GLASS åt Lilleman. Men först ville han absolut ha en grov macka med ägg och kryddersalami... Jag misstänkte att det skulle bli min lunch och så blev det. Glass efter doktorn är man värd!
De godaste kanelbullarna i Oslo får du på Baker Hansen tycker jag. De på Åpent Bageri är riktigt goda och mäktiga, men dessa är lite "svenska". Just ja BIT har också väldigt goda... jag har testat de flesta ;-)



Jippie vad kul det är att bara vara!






Kommentarer
Postat av: mini

åå så mysigt med fika ute! det är ungefär det vi unnat oss varenda dag, jag och min lille. mini

2009-08-10 @ 15:53:19
URL: http://mamamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0