Sov gott!

Ella totaldissade vällingen. Först var det kul då hon fick gnaga på flaskan... Men suga? NO NO MAMA!

Hon har ialllafall haft en riktigt mysig dag. Skrattet kom direkt då hon såg sina friends idag. Nyss låg de omedvetna i sina vagnar och nu tar de, leker, skrattar och uppskattar varandras närvaro. Första året rusar iväg utvecklingsmässigt...


Eirik fick en puss av Ella idag. Elian har lärt henne?


Ida och Emil. Passande namnkombination eller hur?


Markus äter.

Våra barn somnade sent ikväll och jag ska vara duktig och lägga mig i tid.

Men först vinnaren av presentkortet är....

Postat av: Emily

Hej!

Det fanns mycket fint att välja på, men jag skulle iallafall välja ut några av ljuslyktorna och andra smådekorationer. Jag och min pojkvän flyttade ihop för en vecka sedan, båda är studenter så vår lägenhet kryllar inte direkt av vackra saker och prydnadsgrejs!

Tack för en glad blogg!

2009-08-24 @ 23:08:30


GRATTIS! Maila mig din adress så ska du få presentkortet!
SOV GOTT♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ammade min flicka ganska länge (helammade i 6 mån och delammade tills hon var 10 mån), men när jag märkte att hon inte var nöjd och att jag inte hade tillräckligt längre, skulle jag försöka vänja henne vid välling istället, men hon vägrade!Då testade jag ersättning (även om hon var för stor för det) för det påminde lite mer om bröstmjölk och det gick jättebra. Efter ett kort kunde vi byta till välling utan problem:)

Nu vet jag ju inte om du har eller är i samma situation med Ella, eller så...jag ville bara dela med mig av detta lilla tips i fall du inte redan tänkt på det...

Lycka till!



Mvh

Emelie

2009-08-26 @ 23:18:34
URL: http://semlansliv.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej hej, vad det är kul att se era fina bilder,

så fort Ella blivit stora tjejen, hon är så söt och har verkligen glimten i ögat, Charmis!

Må så gott Ni gör oss alla glada ;)

2009-08-26 @ 23:41:51
Postat av: barnshoppingbloggen - Anna/ VINN leksaker för 300:-!

Om det är nappflaskan hon inte gillar, vet ju inte vilken sort du har, men testa att byta "dinappen" till en anatomisk. Det gjorde vi och då tog vår dotter flaskan direkt. Hon gillade inte de napparna som är standard på nappflaskor! :-)

2009-08-28 @ 00:42:12
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0