Syskon


SYSKON!
Varje morgon ligger vi alla fyra i sängen och då Ella vaknar strax innan 7 ( efter en natt inatt med MAAAT hela tiden...) så rullar hon på magen, stälelr sig på alla fyra och kryper bestämt intill storebror. Så drar hon i håret, känner på ansiktet och drar i blöjan.. Tills han vaknar. Hon SÅ glad och förväntansfull och han superseg och småless. Men då han tillslut vaknat bara ler hela han. Syskonkärlek är verkligen vackert!

Nu har stylisten varit här. Han var supertrevlig och jag var lite rädd innan men känner mig nu cool inför vad som ska fixas. Det är  som jag trodde. Mest städa bort, plocka undan och självklart ska småting ändras.

Dags för frukost, Ella sover en sväng så bäst att passa på.
HAPPY MÅNDAG!






Kommentarer
Postat av: maja

Får se om vi vågar komma på visning ;-) Kommer nog vara proppfullt och ramla in bud!



Ha en kanon måndag : )



Kram Maja

2009-08-24 @ 10:41:10
URL: http://majjases.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad fin Elian är...riktigt liten "surferboy" nu efter sommaren, med solblekt hår och lite färg på kinderna :) Ha en fin dag! Kraaam

2009-08-24 @ 11:16:45
Postat av: Nina

Ja syskonkärlek är verkligen underbart =)

2009-08-24 @ 11:30:00
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Ronja

Hej!

Har läst din fina blogg i ett år nu, men inte kommenterat innan. Vet egentligen inte varför..



Ville egentligen bara säga att du verkar ha en sån himla fin familj! Jag jobbar sedan två veckor som au pair i en familj i Schweiz, och denna erfarenhet tillsammans med din blogg gör mig nästan sugen på en egen familj inom en snar framtid!



Hoppas ni får en fin dag allihopa!



Ps. Jag bloggar om min vardag här i Schweiz, om du har lust att titta in.. Ds

2009-08-24 @ 13:24:38
URL: http://ronjae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0