The girl in the mirror

För mig är det viktigt att kunna se barnen bak då jag kör ensam. Annars sitter jag oftast i mitten bak med dem. Vi har haft en bamse med spegel i men den har varit svår att reglera. Vår nya spegel ifrån Dodde.se är FAB och gör att jag kan hålla koll på lilla fröken som inte svarar om jag frågar "Sover du"? Det gör däremot Elian.

TACK Dodde för ett bra samarbete! Ikväll ska dessa användas...!


Tjejen i spegeln börjar få tänder uppe också, hon blir stor snabbt alltså!

Ps. Jag vet att bärhandtaget ska stå upp då bilen kör.

Kommentarer
Postat av: Stämningsfullt

Hej!

Precis en sån spegel skulle vi behöva! Har tänkt på det varje gång vi ska åka någonstans... känns inte alls kul att ha lillan där bak och inte kunna se henne.

Kram!

2009-08-10 @ 16:43:05
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Maria

Ditt ps i inlägget tyder på att du börjar bli ruskigt rutinerad nu som bloggerska;) Vet precis vilka saker folk går igång på, haha

2009-08-10 @ 18:15:39
Postat av: Anonym

Sånt speil har vi og, helt genialt!

2009-08-10 @ 18:30:05
Postat av: Annelie

Japp är jättebra, köpte vår på Biltema för typ 70 kr :-)

2009-08-10 @ 18:46:06
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Samma spegel har vi till Alfred, kanonbra tycker jag då jag vill ha bilstolen bak men samtidigt kunna se vad lillen gör :)

Har du ingen bas ttill er stol? Måste du spänna den med bälte varje gång?



Kramar T

2009-08-10 @ 22:34:06
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Timmy

Såg att ni hade rabatt på www.dodde.se http://prinsessans.blogg.se/2009/june/shoppingsugen.html

2009-08-10 @ 22:52:26
Postat av: karin

vem svarar när man sover,haha,nä jag skojar bara såg så roligt ut bara men jag fattar vad du menar,ha en fin dag.

2009-08-11 @ 05:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0