Superstarbirthday

Nu är vi hemma efter en härlig dag hos Ashi och kompani! Då vi kom dit mitt på dagen ( jag och Ella) slappade vi och lunchade.


Bebisarna sov - ren lyx att sitta ned och fullföra meningar och bara vara.


My love!

  
Våra fina tjejer!


Innan Ella bytte om ( fröken gulp vissa dagar...) så visade hon glatt sina fyra tänder ;-)
Den här damen smälter mitt hjärta. Att sen ikväll få krama på vår prins gjorde lyckan total. ÄLSKAR så mycket så det gör ont.


Sen mot eftermiddagen var det dags för styling och andra förberedelser. Festen var superlyckad och Mammorna ( Ashi och hennes granne Kari vars dotter också fyllde 9 år!) hade ordnat det så bra. Spännande för 9åringar att få springa emellan två lägenheter med mat, tårta, dans och limbo med mera. Självaste Elvis kom, himla kul att se ;-)



Födelsedagstjejer + lillasyster.


Röda mattan var framrullad i trappen och här stod värdinnorna och välkomnade!

Ashi hade min kamera med sitt minneskort så jag väntar på fler bilder.



Kommentarer
Postat av: Lina

Ser ut som en rolig fest :)

Och ella är bara för söt alltså, hon ser alltid så glad ut på alla bilder :)

2009-08-22 @ 00:33:06
Postat av: Yvonne

Ella är verkligen en söt tjej!!! Och födelsedagstjejerna är också fina!

Ha det gott, kramar...

2009-08-22 @ 10:41:37
Postat av: Josefine

TACK =) Hon är oftast väldigt glad!

2009-08-22 @ 21:26:56
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0