Blogga är KUL ...

Jag är höggravid och ganska sjuk för tillfället och ALLT kan jag inte svara på direkt. Det inser väldigt många och jag blir vissa dagar liiite trött på liknande kommentarer:

? om Inte mycket sker här ikväll:
lite bättre bloggning imorrn hoppas vi
IP:
02 Februari, 22:04  
Anonym om Äntligen är vi hemma!:
kan du inte svara på frågorna?? är så mycke roligare d o läsa din blogg
IP:
02 Februari, 22:03  
Anonym om Äntligen är vi hemma!:
kan du inte svara på frågorna?? är så mycke roligare d o läsa din blogg
IP:
02 Februari, 22:02  









TACK alla ni som peppar och uppmuntrar mig!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Usch himla egoistiska människor. Försök att strunta i dom kommentarerna just nu även om det är svårt, du och ditt och bebis välmående går i första hand, det borde vem som helst förstå. Sov gott nu sessorna.

2009-02-02 @ 22:26:21
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det förstår jag fullkomligt, det skulle jag med känna om jag fick såna kommentarer. Självklart måste man ha förståelse för att din energi är på sparlåga just nu. Dock tycker jag personligen att du är jätteflitig på att uppdatera med inlägg, trots att du är både höggravid o krasslig. Hoppas du vaknar upp imorgon o känner dig mer pigg! Kram

2009-02-02 @ 22:32:24
Postat av: AnnaMalin

Men suck. Förstår inte en del att du styr över din blogg själv och skriver när du har lust? Förstår att du blir trött av det. De ska vara glada att de ens får titta in och ta del av det du skriver om från Ditt liv! Hejja dig! :)

2009-02-02 @ 22:32:41
URL: http://annamalin.blogg.se/
Postat av: GucciMama

Bry dig inte om såna kommentarer. Du är höggravid och behöver alla krafter som finns. Slösa inte din energi på såna korkade människor.



Ha en underbar kväll.



Kram från en annan som är gravid med baby nr 2

2009-02-02 @ 22:36:29
URL: http://guccimama.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ibland kan blogg servern hänga sig då man ska svara,så det blir fler av samma kommentarer,de tror jag fler märkt? inget illa menat,bara vill höra mer från dig ju,man undrar ju om du åkt in eller vad som sker :) orolig tid nu :)

2009-02-02 @ 22:38:35
Postat av: Frida

Åh, dessa oförskämda människor. Det är säkert en tjej som är avundsjuk som vanligt, som vill ha allt som du har i ditt liv.

Hoppas du kryar på dig Josefine, och försök att strunta i de svaga människorna som inte har något bättre för sig. Kramis

2009-02-02 @ 22:42:53
Postat av: Siw

Skjønner godt du blir litt oppgitt... Og det skjønner nok de fleste av dine blogglesere! Du har en flott blogg, og VI er heldige som får følge hverdagslivet ditt! Klem

2009-02-02 @ 22:44:07
URL: http://heftigogbegeistret.blogspot.com
Postat av: Hilde

Huff, ikke bry deg om det! Synes det er synd at folk ikke har forståelse for din situasjon. Ikke tenk på det og slapp av og nyt dagen :)

2009-02-02 @ 22:47:06
Postat av: mändy

äh, lite får man väl stå ut med som bloggerska

2009-02-02 @ 22:50:05
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: Jenny

8 kommentarer och redan har ordet avundsjuka kommit med. Bra jobbat bloggläsare :) Nej men allvarligt talat, självklart ska du svara på kommentarer och blogga när du har tid och lust!

2009-02-02 @ 22:58:03
Postat av: Emma

bry dig inte om det där. Du har så många läsare som stöttar dig i allt där ute:) Du behöver inte de där tokarna! Kom ihåg att man alltid bloggar först och främst för sin egen skull!

2009-02-02 @ 22:59:56
URL: http://misslindholm.blogg.se/
Postat av: Hege :-)

Hei Josefine!

Følger med deg og den flotte bloggen din daglig. Ikke mye jeg har kommentert, men dette innlegget vil jeg gjerne skrive noen ord til. Jeg synes du skal heve deg over over sure kommentarer og velge hva du vil skrive, og når du vil skrive, helt uavhengig av andres meninger. Fortsett å være slik du er, positiv og elskverdig, og ta vare på de rundt deg, som jeg vet du er enestående flink til. En blogg skal og bør være et overskuddsfenomen der DU er sjefen!! Takk til deg for et positivt innslag i hverdagen min! :-)

Nyt dagene som best du kan fram til fødselen og all mulig lykke til dere når prinsessen deres finner det for godt å komme til dere!

Beste hilsen Hege :-)

2009-02-02 @ 23:04:57
Postat av: Nathalié

Läs min blogg om min oro för dom som skadade mitt psyke så jag aldrig kommer kunna leva ett normalt liv igen på ; http://chilen.blogg.se



Läs min blogg om min oro för dom som skadade mitt psyke så jag aldrig kommer kunna leva ett normalt liv igen på ; http://chilen.blogg.se

2009-02-02 @ 23:05:46
URL: http://chilen.blogg.se/
Postat av: Erika

Förstår dig helt klart! Måste ju vara jättejobbigt att vara förkyld och höggravid! Ingen härlig kombination direkt...Jag tror att din lilla tjej kommer vänta med att komma ut tills du är helt frisk från förkylningen om några dagar! Kämpa på och jag skickar en massa krypa-på-dig energi!

2009-02-02 @ 23:18:16
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: julia

Tror personerna ifrågan har glömt att du bloggar för din EGEN skulle & inte för deras.

2009-02-02 @ 23:26:53
URL: http://smultronhjartat.blogg.se/
Postat av: maja

Världen är full av dessa märkliga människor fast ibland märks de inte lika ofta men nu fånga du två på kort tid =) haha , din blogg är super underhållande och uppdateras mer än såååå många andra. Hoppas verligen att du lärt dig att skaka av dig dessa kommentarer som tynger istället för lyfter .



godnatt =)

2009-02-02 @ 23:41:43
Postat av: Kari

Kjære deg..

Du er høygravid, sliten og oppdaterer bloggen flere ganger hver dag....

Du er en solstråle i manges liv, prinsesse. Ikke ta deg nær av disse unødvendige kommentarene.

Post innlegg når du føler for det. Det er ditt liv og din fødsel...Jeg er kjempeglad for at du skriver så ofte som du gjør :o)

Tenker på deg hver dag

-klem-

2009-02-02 @ 23:45:42
URL: http://hestiaverden.blogg.no
Postat av: mamma till V -04 & D -05

Bry dig INTE! Det här är DIN blogg och ingen annans! Det är DU som väljer att skriva, vad du vill skriva om och NÄR. Jag lovar dig, du kommer säkerligen inse nu när barn nr 2 kommer till världen att du längre inte har lika mycket tid för att blogga, tänkte på dig idag. Jag vet, jag har startat bloggar 3-4 ggr och alltid gett upp. Barnen (vi har två söner) går i första hand.



KRAMIS!

2009-02-03 @ 00:30:37
Postat av: j

Förstår det, skit i folk...dem bryr sig bara om sig själva, ibland får man göra detsamma;) hoppas du får din efterlängtade bebis snart



2009-02-03 @ 00:56:56
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN FOTOBLOGG ♣

ÄÄÄh du har en bra anledning att ta det lite chill från bloggen ju! Du blir ju snart förälder ju!





ROck ON!

2009-02-03 @ 01:16:00
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag älskar din blogg. Läser den flera gånger dagligen. Och om jag är borta från internet nån timme så undrar jag alltid om jag har missat något här. Hoppas du får en god natts sömn trots att du är krasslig.

Jag önskar dig all lycka.

Kramar

2009-02-03 @ 01:21:13
Postat av: Martina.

Frida: What? Avundsjuk? Hur tusan ska personen kunna vara avundsjuk på Josefin? Som jag uppfattade alla kommenatererna från den anonyma avsändaren var snarare att hon gillade bloggen o önskade mer updates och inloggningar? Sen förstår jag mycket väl att Josefine kan tycka att det är jobbigt med såna kommentarer nu när hon har mycket att stå i, men att påstå att personen är avundsjuk o vill ha allt som finns i Josefines liv är väl ändå att ta i? Tänk till lite nästa gång, o skriv inte bara saker för att det är lätt att häva ur sig, eller låter bra när Josefine/bloggaren läser det du skrivit. Tycker det var en mycket märklig kommentar av dig. :S

2009-02-03 @ 02:29:54
Postat av: Johanna

Jag håller med Martina ovan, men jag undrar varför varför du Josefine ens bryr dig och lägger ut dessa komentarer. Varför? Helt onödigt ju!

2009-02-03 @ 07:21:18
Postat av: Hanna (6 Dagar till BF)

Dom har väl antagligen inte vart gravida själva . Det är faktiskt inte enbart en dans på rosor . Ja tycker att du uppdaterar jätte ofta, själv skulle ja aldrig orka det och då har ja inga barn utöver den lill* i magen .

Ha en bra dag !

2009-02-03 @ 07:39:11
URL: http://thelifeinside.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker du kan ta bort detta onödiga inlägg josefine,ingen vill dig nåt illa utan tvärtom,vi gillar din blogg och vill bara dig o bebisen väl.

2009-02-03 @ 09:25:22
Postat av: Anna

Jag har aldrig förstått vitsen med såna kommentarer. Tycker de att någons blogg är så tråkig så behöver de ju inte ens läsa! Det är ju högst frivilligt vilka ställen man klickar sig in på.



Hoppas du får vilat nu inför det som komma skall!

2009-02-03 @ 09:35:13
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Lyssna inte på såna människor. Förmodligen har dem inga barn själva och därmed aldrig varit höggravida. Men sjuka har vi alla varit och då borde man förstå var orken liggen



Krya på dig

2009-02-03 @ 09:44:36
Postat av: carro

Känns som att det är samma person/personer som skriver de här tråkiga kommentarerna som skrev kommentarer om Elians hår. Kommer nog inte hjälpa hur och när du bloggar, finns alltid något att klaga på om man letar och har den inställningen.

2009-02-03 @ 10:45:16
Postat av: Josefine

Kanske var det onödigt av mig men jag kände mig så less då jag dessutom svarat personen som skrev alla tre kommentarerna två gånger igårkväll på dennes frågor så ingående jag kunde!



Bloggen är spontan och då skriver jag det jag känner där och då.

2009-02-03 @ 11:15:26
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: jag som skrev,som måste försvara mig lite här.

Känner att jag måste få försvara/förklara mig,,

som sagt,ibland kan nätet hänga sig och det blir upprepade kommentarer fast det inte är menat att bli det,är det ingen annan som märkt det??

och varför säga att man är avundsjuk m.m. för att man vill få svar på frågor man har,som man gärna vill få? är man avundsjuk då? visst kan man inte få svaren på en gång men att man iallafall inte blir förbisedd,det tror jag är viktigt när man har blogg,att man är rädd om sina läsare.

sen förstår jag naturligtvis att du är höggravid o sjuk,det är det inget snack om,men bara en önskan om att du svarar så gott du kan o hinner såklart!! SOM SAGT inget illa menat och det var tråkigt om du tog illa upp..

Men jag är varken avundsjuk eller tycker elians hår är fult (var inte jag som skrev nåt om det alls) så blir ledsen över falska anklgelser just för att man ville läsa mer om favorit bloggen,,men men,man kanske får hitta en ny blogg.Eller helt enkelt sluta undra saker..

Ha en fin dag iallafall.

2009-02-03 @ 11:27:13
Postat av: Josefine

anonym som skrev: ja jag vet att det kan hänga upp sig med kommentarer, men jag svarade dig under kvällen två gånger på ikeafrågor så gott jag kunde och sen skriver du som du gör + lämnar en kommentar där du hintar till bättre bloggande idag. Jag är inte alls sur men kände bara att det måste finnas förståelse! det är ofta jag tänker på det, att jag ska svara på alla kommentarer men hur mkt kan man som läsare kräva? min familj tar all min tid, en jag har över går ibland till blogging där jag lämnar ut mkt av mitt liv MEN jag har väl ingen skyldighet att svara på ALLT och inte inom en timme? där drar jag definitivt gränsen och jag måste få visa hur jag känner jag också.



Jag hoppas du hittar den ikeamöbel du vill ha för jag gjorde som jag skrev, gick dit och valde ut de delar i serien BESTÅ som jag ville ha!

2009-02-03 @ 11:41:05
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Josefine

Mitt ikeasvar igår:

Man får välja vilka delar som ska sitta ihop i Beståserien så om du vill ha luckor, blanka eller matta osv. Vi glömde en av våra luckor som skulle ha suttit fram men tappade kvittot så vi har inte gjort nåt med det... Men du går alltså till IKEA och kikar på delarna och väljer hur din tv-bänk ska se ut!

2009-02-03 @ 11:46:05
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anonym

TACK josefine för svaret,detta har jag ej läst!

2009-02-03 @ 11:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0