Dagens nålar

Jag hade en jättebra upplevelse hos Familieklinikken idag och modningsakupunkturen är ju så spännande. Hon rekommenderade mig den norska varianten av blutsaft då hon tyckte jag hade lågt järnvärde ( enligt mina papper). Min jordmor har inte nämnt varken det eller lågt blodtryck ( jag har noll koll på siffror där) men det var något hon på kliniken reagerade över. Så ikväll tog jag första slurken, det är något jag ska fortsätta med då jag ammar. Hoppas kunna amma iallafall!

Min puls var stark och sist jag gick dit sa hon att jag hade stark födepuls/bra mognad bara dagar innan Elian kom så man kan ju alltid hoppas att det är på G snart... Jag är idag i vecka 39 dvs 38+0 enligt norska beräkningar. Man säger ju att det är vanligt att bebis tittar ut ifrån 38+0-42+0.... OOOO vi längtar. E sa i bilen att han längtar hela tiden nu och vill se vår Prinsessa.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha det är så himla kul för jag sitter på jobb nu och sitter också och längtar tills er prinsessa kommer. Hon kommer vara så vacker, och jag tycker det ska bli så kul. Jag längtar såå tills jag också ska skaffa barn (vilket lär dröja tyvärr då jag är ung än). Men jag håller iaf tummarna för er fina familj och för att hon snart tittar ut och visar sig.

Ha en mycket trevlig kväll!

Kramkram från Malmö

2009-01-21 @ 18:52:00
Postat av: Josefine

Emelie: ÅÅÅ tack snälla söta du!!! Jag var faktiskt inte speciellt söt som bebis, såg ut som en liten man haha =) KRAM!

2009-01-21 @ 18:59:08
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Mia

det låter så underbart! Precis som Emelie säger så tror jag att alla bloggläsare längtar och väntar tills du ska blogga om att bebisen har kommit. Så mysigt!

Lycka till med allt!

2009-01-21 @ 20:06:21
URL: http://frubly.blogg.se/
Postat av: KarolinaN

Hej! Så himla mysigt när man är hemma "på slutet" att boka in mysiga träffar! Blir så påmind om känslan när jag läser, man bara sitter och umgås och har riktigt härligt tjejprat samtidigt så känner man "den där" längtan som tar upp hela ens person!



Vad förvånad jag blir att du inte fått nåt för järnvärdet, det måste jag säga är nästan "standard" i sverige iallfall mot slutet. Kram på er!

2009-01-21 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0