Fredagsmiddag med underhållning

q
Idag åt vi nästan detsamma som häromdagen men jag är så sugen på ris, färska grönsaker + champinjoner nuförtiden. Så det blev det med strimlad biff + massa gräddsås så det blev som en gryta! Elian var inte så hungrig men just nu mumsar han på chips och dricker saft och ser på Istid2, är det fredag så är det! Som ni ser så sitter jag snett då magen är för stor ;-)



Vi vet inte riktigt vart Elian tog vägen då vi åt?
Men den här påsen sprang omkring och spexade....





Kommentarer
Postat av: PERLA - ny tävling hos mig värde 1000:-

Hihi rolig middagspose! Snart är er lilla tjej hos er! :)

2009-01-23 @ 21:15:12
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha jaa juste det hade jag glömt (trotts att det bara var 8 månader sedan) att man var tvungen att sitta snett och äta. Tog ju så förbenat ont om man råkade stöta bordskanten mot magen :S. Nu är det inte länge kvar! Spännande! Lycka till med allt!

2009-01-23 @ 21:17:03
Postat av: Anonym

Ha ha så sött... denna påse sprang omkring... busungen... :) Ha en trevlig helg! (har tyvärr inga biotips, vi har INTE ens fått till det att se Max Manus ännu även att vi vill så jag är lite hopplös där... ;)

2009-01-23 @ 22:17:25
Postat av: Linda

Oh vilka fina tallrikar..:) riktigt tjusiga! Brukar kika in på din blogg ibland..:) Hoppas lilla tjejen kommer ut snart..:) Lycka till! //Linda

2009-01-25 @ 12:38:34
URL: http://lindisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0