Gravid?

Jag har mest fixat med mina kläder ikväll, fem påsar som åkte in i vår redan överfyllda bod under trappen och några klädesplagg som jag inte kommer använda igen. Jag kan inte spara på alla gravidkläder även fast det svider att sälja favvomammajeansen OM jag skulle få bära ett mirakel i framtiden. Men så ont som jag haft nu efter en kort prommis idag så känns det väldigt nog med två graviditeter för min kropp. Då  vänner får bebisar om några år måste jag påminna mig om detta.


Mina favoriter då jag inte var så stor som jag är nu ;-)
Stl 38
Säljes för 300 kr*



Tete-A-Tete Mammajeans med knappar under magen och knappar på resår invändigt för att justera storleken. (Stl 36)
Raka, vida och ganska långa i modellen. Lite slitna längst ner men det är bara fint tycker jag =)
250 kr*


Svårt att visa på bild men svart "jobbkjol" med stretch och justerbara knappar på resår inuti.
Tete-A-Tete stl S
73%viskos, 24%polyester, 3% elastan.
150 kr*



Lika svårt att fota dessa svarta byxor också men de är i tunn stretch och raka i modellen med justerbar resår med knappar på insidan. Går skönt över magen eller går att vika magdelen ned ( som på kjolen)
Tete-A-Tete stl 38.
150 kr*


Även om det är fel säsong så är dessa toppar perfekta för en växande mage i vår / sommar!

Lindex MOM stl s


Offwhite Mammalinnde H&M stl M


Söt tunika H&M Mamma stl M i rosa/rött/vitt


Mjukt skönt linne Lindex MOM stl S

Ovanstående toppar säljes samlat för 150 kr*


s
Denna har legat länge i min garderob utan att jag mer än provat den!
En liten ojämnhet i tyget såg jag då jag granskade. H&M Trend ( inte gravidplagg) och stl 36.
150 kr*


Jag har så mycket annat som jag egentligen borde sälja men det är så mycket jag hoppas kunna hoppa i efter förlossningen sen ;-)

Hoppas ni har en skön första kväll detta år!
Ps. Vid intresse maila [email protected]
Jag sänder så snart jag kan se pengar på mitt konto.







* = + frakt om de ej hämtas i Oslo.



Kommentarer
Postat av: karro

fina klädesplagg =)

2009-01-01 @ 22:25:34
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Hilde

Så mye fint tøy! Jeg må bare si at jeg forstår veldig godt hvordan du føler det i forhold til ikke å få flere barn. Jeg er selv gravid i uke 28 og har kastet opp flere ganger hver eneste dag og er kvalm hele døgnet (har vært slik fra uke 4). Føler virkelig at en graviditet er mer enn nok for min kropp (og tenner og en hel del annet...)! Jeg har flere venner som synes både ett og to barn er alt for lite, men jeg tror de har vanskelig for å sette seg inn i situasjonen til en som har tøffe svangerskap. Lykke til videre med graviditeten!

2009-01-02 @ 00:12:19
Postat av: Loa

Toppenbra att sälja det man inte vet om man kommer använda igen - helt rätt ekotänk! Du är förresten miljöutmanad på Ecolocobloggen!



Glada nyårshälsningar

Loa

2009-01-02 @ 01:22:10
URL: http://ecolocobloggen.blogspot.com/
Postat av: Stina

Oj jösses vad mycket mama kläder du hunnit shoppa, jag hade ungefär hälften av allt du nu lagt ut. Men väldigt fina kläder och skulle jag vara gravid skulle jag nog nappat på dina erbjudande.

2009-01-02 @ 02:17:49
Postat av: nikki

Najs! Om ni vill läsa om en svensk mamma som flyttade till USA fyra månader sen, och som berättar om sin vardag i underbara Florida, gå in på madhag.blogg.se! superbra blogg!

2009-01-02 @ 03:28:17
Postat av: Johanna

Och man har inte sett dig i mkt av detta... Att du inte lägger ut på ngn auktionsajt ist. om du får 150 kr för linnena är det inte dåligt... Good luck!

2009-01-02 @ 06:41:38
Postat av: jenny

God morgon..Försökte kommentera till inlägget ovan men gick inte så skriver här ist! :)

Snygg väska du fått tag på på Cubus,enkel & snygg! Hoppas du haft en bra nyår,ser ut som det iaf,jätte fina bilder du la ut! Kram

2009-01-02 @ 08:34:26
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack!



Johanna; du verkar älska att skriva halvbittra kommentarer härinne =) Linnena är sålda och jag förstod inte helt vad du menade?



2009-01-02 @ 15:28:47
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Johanna

Ja, men grattis då! Jättebra ju! Och jag förstår inte vad du menar...?

2009-01-02 @ 16:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0