Happy birthday Bestemor❤

Nu är vi hemma efter en mysig eftermiddag hos Bestemor! Elian ÄLSKAR sin familj och har lekt massor med sina bilar som Bestemor fick i julklapp av sin käresta. Bra tips, då har Elian alltid bilar hos henne ;-)


Här visar E videoklipp ifrån Lekeland idag. Elian åkte stora rutschkanan själv på magen och E fick titta på. Åka själv sa han och klättrade upp genom gångar och stegar själv denna gång. Annars brukar E hänga på och vara genomsvettig efter en lekdag.

Världens bästa Onkel Håvard får en PUSS❤



Trött kille som vilar lite med vatten innan vi åkte hem!

Elian fick macka, mjölk och risgrynsgröt ikväll och nu tror jag att han somnade direkt. Sen ska vi försöka köra havregrynsgröt på kvällen för vi misstänker att vällingen är boven i kräkaspånattentrotsatthanärfriskochinteenshostardramat!

Nu ser vi på Idrottsgalan 2009 och bara myser med tända ljus. Ibland är livet extra fantastiskt, ikväll är en sån kväll!





Kommentarer
Postat av: Liza

Hej Josefine! Fantastiskt härlig blogg du har :) Är han Håvard möjligens singel? ;)

2009-01-10 @ 20:49:06
Postat av: The Gaming Life

ROFL



min blåg e bästaste!!!1

2009-01-10 @ 21:02:42
URL: http://thegaminglife.blogg.se/
Postat av: rita

Åh, vad glad man blir av att titta på alla fina foton från dagen!

låter som en underbar avslutning på en händelserik dag :)

MVH Rita

2009-01-10 @ 21:02:54
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: camilla

hej hej..hur har du fått de vita på bakgrunden att sitta ihop med menyn?? jätte fint har du =)

2009-01-10 @ 21:23:50
Postat av: Mari

Haha, ser at jeg ikke er den eneste som undrer om Håvard er singel ...!! ;)



Ser ut som dere hadde en fin kveld! :)

2009-01-10 @ 21:43:27
Postat av: sara

ååå vilken fin tunica du har!!!och en fantastiskt fin "prinsessmage"!:)ja hela du strålar!jag trodde inte jag skule bli "en rosa prinsessmamma" när vi fått Isa men hur kan man undgå att bli det med allt fint som finns?men nu när hon blivit lite större försvinner det rosa i takt med att hon vill ha "fabbeskallar"(döskallar) på nästan allt och önskar sig "Miofäktare" (svärd) i julklapp :)Lycka till med nya familjemedlemmen!



2009-01-10 @ 22:11:03
URL: http://isalindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej och välkommen in till min Online Makeup Studio. Här retuscherar jag dina bilder och ger dem en snygg digital Makeup!



Just nu pågår en tävling där EN person lottas ut för att vinna 2st bilder!



http://sareinasmakeupstudio.blogg.se/

2009-01-10 @ 22:20:24
Postat av: Cissi

Tänkte på en liten sak,de står att din blogg handlar om "Välkommen in i mitt liv med mina kära E, min son o hans far! Vad ja fattar så e E din man,men vem e då "hans far"? förvirrad? Är inte din nuvarande man pappa till Elian?

2009-01-10 @ 23:33:35
Postat av: Josefine

Tack snälla ni!!



Håvard är singel =)



camilla: jag vet tyvärr inte vad du menar, min design är en grundmall ifrån blogg.se som det ändrats lite på. Kontakta dem för hjälp!



sara: åå så kul ändå med egen vilja men jag förstår hur du menar =) Det finns så mycket skoj!! KRAM



Cissi: E är ju Elians far alltså jag förklarar bara att mina E = min son och hans far. =)



KRAM

2009-01-11 @ 00:13:46
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Josefine

sara: glömde säga tusen tack =) KRAM!

2009-01-11 @ 00:14:33
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Millan

Hejsan!



Jag är gravid (ska ha 5 dagar innan dig) och undrar var du köpt den söta klänningen du har på dig?

Jag ska på personalfest nu på Torsdag och måste hitta något lite finare att ha på mig.



Kram M

2009-01-11 @ 06:14:30
Postat av: Johanna

Ta bort alla mjölkprodukter ett tag, för Elian alltså. Är man hostig så är mjölk otroligt slembildande. Onödigt att "spä" på det mer, menar jag, om han kräks när han hostar.

2009-01-11 @ 07:41:09
Postat av: Bunny Designs

oh, vad sott! man smalter ju :)

2009-01-11 @ 10:56:19
URL: http://bunnydesigns.blogg.se/
Postat av: camilla

hej igen,jo det jag menar va att du har vit bakgrund både på menyn o på dina inlägg..sen rosa bara till höger liksom.oftast så har man ju menyn separat från inläggs delen,men vore toppen om du ville förklara lite tips o så hur man får som du =)

2009-01-11 @ 13:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0