Naglar:



Jag har fått frågor om mina naglar ( som i skrivande stund måste ordnas, de ser väldigt slitna ut då lacket börjat flagna...)
Här är lacket jag har just nu. Jag tänkte mig en mörkare variant men detta fungerar fint det också! Jag hade ju akrylnaglar som jag älskade men då jag haft så mycket ont och ej orkat tagit mig till salongen som ligger en bit undan oss så har jag valt att ta bort dem en stund. Sen får vi se om jag vill ha dem igen, då ska jag ringa Roger och hoppas att han inte flyttat till Spanien... ;-)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Snygg färg, vad har du för märke på ditt läppgland/stift? Svårt att hitta något som sitter länge....snygg färg också...

2009-01-27 @ 17:06:25
URL: http://sofiekristensson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Snygg färg!

Vad har du för märke på ditt läppglans/stift? Svårt att hitta något som sitter bra och länge....din färg är också snygg...

2009-01-27 @ 17:07:38
URL: http://sofiekristensson.blogg.se/
Postat av: Karoline

Har brukt den fargen mye, er kjempe fornøyd;)

2009-01-27 @ 19:53:33
URL: http://karolinesdagbok.blogg.no
Postat av: Anna

Aha, har du tagit bort dina naglar? Det har jag inte ens sett fniss och ändå tittar jag in varje dag.

2009-01-27 @ 19:57:16
Postat av: sandra

Kan va skönt att låta naglarna vila. Och när bebis kommer vill man ju ändå inte ha långa naglar av rädsla för att riva den lilla.

2009-01-27 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0