Vem vann?

Just nu råder ett lugn härhemma! Elian somnade som en liten sten då E la honom förut och NU ska jag lotta ut vinnaren som jag lovat....

Update: STORT GRATTIS till Sarah som vann! Jag önskar er ALL lycka och att bebisen lugnar ned sig lite så att du slipper ligga ned hela vägen. Oavsett så är det SÅ värt det!

"Postat av: Sarah

Hej! jag går ju men en massa onda sammandragningar och påverkad tapp men hoppas på att den lille vill stanna där inne länge till (är bara i vecka 22). Jag är beodrad vila, dvs inget spring i butiker efter bebiskläder. Jag önskar mig därför startpaketet! Stort lycka till med din lilla!

Sarah

2009-01-22 @ 15:42:12 "

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart tog hennes mailadress vägen? den skulle ju stå med!

2009-01-25 @ 20:36:33
Postat av: Josefine

Den syns inte här men är ifylld i fältet då man lämnar kommentaren!

2009-01-25 @ 20:38:22
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: EELIIN!!

GRATTIS FRÅN ÄLINPÄLIN!! hälsa den söta ungen när den kommer ut! :)

2009-01-25 @ 20:48:57
URL: http://innepersonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0