You make me happy!

Jag sitter och läser era fina kommentarer och blir helt rörd. TACK TACK TACK för allt fint ni skriver!!! Det är så kul att läsa vilka ni är. E gick precis till jobbet och jag och Elian morgonmyser med Shrek 2 och tända ljus. Han kom in till oss kl 6 imorse och låg och kramades med mig, sen låg vi pch pratade om fullmånen som lyse rätt in i vårt sovrum. Han vaknade absolut på rätt sida idag och var jätteglad!

Hoppas er morgon är härlig även om den startar med stress. Köp en god kaffe och unna dig att varva ner innan dagen startar. Om du kan, annars kanske imorgon? Det är aldrig för sent att starta dagen med ett leende.

KRAM till er alla - you make me HAPPY!

Kommentarer
Postat av: Pethra

Kikar bara in och önskar dig och dina kära en härlig dag!

2009-01-13 @ 08:15:00
Postat av: Karin

Jag är Karin 33 år från Kungsbacka. Lever med min man och våra två flickor Ida 2½ och Klara 1 år. Är fortfarande mammaledig men jobbar på IVA mölndalssjukhus annars. Hittade hit från bloggkommentatorerna.

Ha en bra dag

2009-01-13 @ 08:22:52
URL: http://idapricken.blogspot.com
Postat av: Lotta med den brutna ryggen

Lotta heter jag och är 23 år. Hittade hit via Gizmolinas blogg. Träffade henne i Thailand för ett år sen, vi bodde på samma resort. Du har verkligen en härligt blogg som jag förljer troget varje dag. Kolla gärna in min blogg där jag skriver om vägen tillbaka efter olyckan i Thailand 080205 där jag bröt ryggen. Nu kämpar jag med rehabträning, håller på sluta röka och idag började jag min cambridge kur för att försöka gå ner i vikt. Hoppas ni får er en underbar dag. Mvh Lotta

2009-01-13 @ 10:26:18
URL: http://lottaz.blogg.se/
Postat av: sandra

Du får mig verkligen motiverad till allt varje gång jag går in på din blogg! Lycka till med bebisen i magen nu! Kram!!

2009-01-13 @ 12:39:03
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/
Postat av: Sandra

and you make me happy :)

2009-01-13 @ 18:00:17
URL: http://saandramaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0