Aker Brygge är så vackert!

Idag har min kamera gått varm som ni ser!

Efter frisören mötte vi upp finaste JessicaÅpent Bageri!
Det blev god scones och mysigt tjejsnack innan vi allihopa hoppade in i bilen och körde hem Caroline så att hon skulle hinna till jobbet och sen körde vi vidare till dagis.





Sen styrde vi stegen mot Aker Brygge och Elian fick en glass i hettan!


Lite lek på bryggan hann vi också med!

  
Vi gick inom Bölgen & Moi på Tjuvholmen och hejade på Caroline och Elian är så glad i henne.
Jag är så lyckligt lottad över alla människor i vårt liv som omger oss med GLÄDJE!



Nya längden på håret, lite kortare.

  
Jessica och vi hängde i skuggan på Tjuvholmen medans vi väntade på E som kom ifrån jobbet för att möta upp oss till FAMILY DINNER på ett fullproppat Bölgen & Moi. Elian höll handen och pratade massor med min love och det var riktigt sött. Ella fick självklart massa pussar och kramar! Jag är överrumplad över den kärlek han visar henne och över hennes intresse och glädje över storebror. Men det är väl naturens gång, de har ju legat i samma kropp / mage och växt under mitt hjärta.








En familydinner ser liiite annorlunda ut med två barn än den hade gjort om det bara var jag och E men då hade det väl kanske hetat pardinner? Oavsett Elian ÄLSKADE hamburgaren och vi njöt Oslos bästa fisksoppa!
Caroline är så himla duktig och ger alla gäster ett SMILE!




Nu ska jag bara SOFTA och hoppas att E köpt hem lite glass... Han är och kör sin radiostyrda bil och barnen sover.
Imorgonkväll satsar jag på att träna igen, längtar redan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så utrolig vakker Caroline er!!

2009-06-24 @ 21:37:10
Postat av: Evelina

Hej Josefine :)

Har sett på bilder att du sitter med datorn och bloggar på olika uteställen... Är så att jag ska till vårt sommarhus i Oslo men mitt mobila bredband blir ju förskräckligt dyrt utomlands. Finns det några cafeér i centrala Oslo som bjuder på trådlöst internet?



Kramar från Evelina

2009-06-24 @ 21:50:28
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com
Postat av: Josefine

Visst är hon!!



Jag vet att Godt Bröd bjuder på Nett, även Burger King på Majorstuen men gå till Godt Bröd :)



KRAM!

2009-06-24 @ 22:00:55
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Vanilla

Ser ut som ni har haft en skön dag! :-)

2009-06-24 @ 22:29:21
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: Helle

Hei igjen Josefine!



I dag lurer jeg også på hvor klærne dine kommer fra! Du har så mange fine klær :-)

2009-06-24 @ 22:51:48
Postat av: rebecca

haha vi har precis likadan frisyr nu du och jag. Jag toppade mig också likadant i förrgår :) snyggt!

2009-06-25 @ 01:02:52
URL: http://endofdiscussion.blogg.se/
Postat av: Josefine

TACK!



Min klänning kommer ifrån VILA och underklänningen ifrån H&M, koftan Åhléns! Längesen allt köptes dock.



KRAM

2009-06-25 @ 09:06:57
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: E

Åh då ska jag prova Godt Bröd :) Tusen tack!

2009-06-25 @ 11:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0