Dagens i en biltvätt

Tjohoo!

Ikväll fungerar det bara med små bilder för mig ( om det ens fungerar...), dessa bloggverktyg som strular! MEN inom kort kommer ni få se en del nytt härinne så jag hoppas det kommer fungera bra och jag LÄNGTAR!



Dagens: Skönaste långklänningen ifrån H&M + kofta ifrån samma ställe.
Båda väldigt gamla.



Det tog en stund så jag hängde med Elian ut en sväng då han lekte. Ingen hjälm låg i bilen så det blev lugn lek.
Cykeln är superbra då han kör iväg på den och balanserar. Det går undan i svängarna då han har hjälmen.


Idag blev det som sagt en välbehövlig biltvätt som blev familjens gemensamma aktivitet.
Jag och Ella stannade hemma imorse medans killarna + Skai och kompani gick en skön skogstur och såg på djur. Önskar jag kunde följt med men min nacke totalstrejkade efter mycket bärande på Arlanda igår. That´s life och jag har hela dagen levt på min mysmorgon med Elian.


Kommentarer
Postat av: Linda

Inte det klädesvalet jag valt inför en biltvätt...

2009-06-14 @ 20:36:04
Postat av: Carro

Vill bara tacka Dig för att Du inspirerar mig till att försöka tänka positivt varje minut varje dag. Olika saker jag varit med om och fått med mig i min uppväxt har gjort att min självkänsla är låg och det behövs inte mycket för att jag ska "trilla dit" och tänka eländiga tankar igen. Men jag jobbar på det och önskar att jag hade lite mer av Din positiva energi att ge till min familj. Har en underbar man och två härliga barn som jag älskar mest av allt på jorden. Ibland känner jag dock att jag tar mer energi än jag ger, men försöker intala mig att jag är mina barns bästa mamma!! Önskar Dig och mig och alla andra mammor därute all lycka!!! Till sist vill jag bara säga att Du är otroligt vacker!!

2009-06-14 @ 20:37:44
Postat av: MARY

söt pojk

2009-06-14 @ 20:40:04
URL: http://maryzaias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag måste säga att du har en grym logga!

2009-06-14 @ 20:48:12
Postat av: Sara

Jag önskar att långaklänningar passar mig, men det gör det tyvärr inte. Är så kort ;-) Jag inbillar mig att det ser knäppt ut :P

2009-06-14 @ 20:49:05
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Becca

Jag älskar verkigen namne "Elian", hur kom det sig att ditt barn döptes till det?

2009-06-14 @ 21:00:40
URL: http://reberecca.blogg.se/
Postat av: Ada

Söt,

2009-06-14 @ 21:03:11
URL: http://tjejensomheterada.blogg.se/
Postat av: Ada

Söt,

2009-06-14 @ 21:03:14
URL: http://tjejensomheterada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0