Helt overkligt ...

Helt overkligt skönt!
Elian sover skönt i sin säng. Idag fick han inte sova på dagen ( han bad inte om det heller) och när det var läggdags efter badet så gick E, Ella och jag ut på en miniprommis. Då vi kom tillbaka sov han sött utan protest i sin säng. Jag vågar inte ropa hej men nu har jag bestämt att vi ÄR på väg till bra rutiner igen. Imorgon blir det sova 40 minuter på dagis igen.

Jag sitter nu ute i kvällssolen och Ella sprattlar i vagnen. Det nya är att hon gurglar då hon pratar nu. Eivind är extra spännande och likaså barn. Hon strålar då det kommer en liten en och springer omkring henne. Häftigt att de redan kan söka kontakt på det vistet. Jag är mat, det märks tydligt.


Ella och en tjej som älskar bebisar - Julie!

Update: Haha halva inlägget försvann, Bestemor badade och la Elian!

Kommentarer
Postat av: Julie og Co

Takk for en uforglemmelig herlig helg sammen med dere.Julie hadde nok litt vondt i skrubbsårene, men spiste havregryn som en liten ponni,og sovnet nybadet og ren før nattasangen var ferdig:)

2009-06-01 @ 20:23:23
Postat av: Marie

När Elian lagt sig efter badet och ni gick ut på mini promenad vem var hemma med Elian då? För ni lämnade väl inte en 2-3 åring ensam inne eller?

2009-06-01 @ 20:36:41
Postat av: clin

Så söt bild!

2009-06-02 @ 19:58:52
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0