kvällsmys

Nu sitter vi ute och njuter och solen går precis iväg bakom träden.Skönt med svalkande vindar efter denna varma dag. Vi strosade i Bogstadveien och lunchade på Åpent Bageri ( deras lunchtallrik är den GODASTE!). Karin kom förbi och det var så kul att ses efter lååång tid sen sist. Jag och Karin lärde jag känna varandra på Gran Canaria då jag bodde där efter gymnasiet.


Caroline och Karin.


Sen kom finaste Zryan och mötte upp oss i parken!
Hennes ljuvliga klänning / kjole kommer ifrån "Kläer med sjel" på Solli Plass.



Caroline var som alltid tipp topp i klänning ifrån Culture och skor Marc Jacobs.

Nu somnade Ella här och Elian är strax hemma. Mina små skatter som vi får lov att vårda - ÄLSKAR er mest av allt!

Kommentarer
Postat av: Angelica E

Vad ljuvligt det ser ut! Måste säga att din vän Caroline ser ut precis som "Blair" i Gossip Girl :D

Och det var jättegulligt sagt!



Kram



Angelica

2009-06-27 @ 21:56:48
URL: http://angelicaee.blogspot.com
Postat av: Hanna

GRYMT fina röda skor!!

2009-06-27 @ 22:28:14
URL: http://litenfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0