Livet kan släckas när som helst

Igår då jag fick höra att Michael Jackson avlidit kändes det så läskigt. Livet släcks så lätt, bäst att ta vara på stunderna. Igår gick jag faktiskt hela dagen och tänkte på en härlig sång av honom som Eivind valltid vaggade Elian till... Ella är ju i samma ålder nu och har varit otröstlig om hon inte får vara hos mig så jag drömde mig tillbaka till då Elian var bebis.

Michael var VERKLIGEN King Of Pop och han kommer leva vidare genom all fantastisk musik han skapat!

Något annat som jag fick ont i magen och hela kroppen av igår var den ettåring som avled i en bil i Danmark. Det skar i mitt hjärta och tankarna rusade iväg till vilken hemsk känsla barnet måste ha haft inom sig. Ensam, övergiven och överhettad. Sånt kan jag nästan inte tänka på för jag får panik i hela kroppen. Mina tankar går verkligen till den familjen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det är FRUKTANSVÄRT hur man kan GLÖMMA lämna ett barn på dagis, det går över mitt förstånd. Jag grät när jag läste det. Tydligen var det en pappa i Belgien som glömt sitt barn i måndags, samma sak där.

2009-06-26 @ 09:42:48
Postat av: Ida UNG MAMMA OCH NYINFLYTTAD TILL HUS!

jag ligger topp 3 bland bloggarna på bloglovin nu!! kika in på min tribute till the king of pop och lägg gärna till mig på bloglovin -så lägger jag till dig!!!



www.gotteochvi.blogg.se



**********************************************

2009-06-26 @ 09:44:05
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag tycker nyheten om barnet är mycket värre om michael jacksons död...usch, stackars barn! Jacksons död berör mig knappt...

2009-06-26 @ 16:40:45
URL: http://jensaaa.blogg.se/
Postat av: Ida

ja, uff..det med den lille ettåringen var jo helt forferdelig! Jeg blir så lei meg når jeg hører om sånne ting. Og at Michael Jackson er død føles litt merkelig..man tror liksom at sånne personer er "udødelige", men det er de jo ikke.

2009-06-26 @ 19:38:34
URL: http://candy.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0