Plastic fantastic

Dessa plastglas som jag har i rosa som ni ofta undrat över finns nu i genomskinligt på Kremmerhuset på Aker Brygge. Tyvärr såg jag inga rosa men kanske de finns i någon annan butik? De finns också som vattenglas och glasskålar. Priset för just detta glas som jag visar är endast 29 kr, så löp och köp och servera iskalla dagens med massa isbitar och frusna hallon i dem i hagen i sommar!

En dagens är 50/50 vitt vin och sprite. Hos oss blir det oftast en mindre del vin och sprite zero, find your own way!

ENJOY!

Nu ska jag sätta mig och äta frukost och NJUTA solen en liten stund sen måste jag faktiskt dammsuga lite... Astmavarning härhemma snart...

Update

Kommentarer
Postat av: Cilen

Heisann

Kjempetrivelig blogg du har-- En skikkelig "Feel Good" blogg;)



Ville bare nevne at om du ønsker en "dagens" ute på bar heter det "Spritzer" flere steder i Norge (50/50 hvitvin og sprite:) ) Namnam:)



2009-06-25 @ 10:37:04
URL: http://livinginbetweendreams.blogspot.com
Postat av: Nettisens

Älskar dagens, men kanske inte så lämpligt här på jobbet ;-) får vänta till kvällen och sätta mig på altanen och njuta. Ska löpa och köpa jordgubbar till det (kan bli gott)



Kram och ha en fortsatt solig dag.



Nettisens

2009-06-25 @ 11:08:29
URL: http://nettisens.blogg.se/
Postat av: Alkohol?

Bör du dricka alkohol när du ammar fortfarande??

2009-06-25 @ 11:09:27
Postat av: Angelica E

Jättefina glas! Hittade liknande och de är helt perfekta för både picnic och ute på terassen om man har små busbarn som gärna välter så många glas som det bara går skrattar!



Hoppas att dagen blir strålande!



Kramar



Angelica

2009-06-25 @ 12:27:33
URL: http://angelicaee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0