Rea 50-70% hos Proud.se

Ett litet tips på kvällskvisten. Jag sitter här med tända ljus och går igenom mail och ordnar med ting jag borde ha ordnat för länge sen...oops!

Ett mail jag missat att tipsa om kommer ifrån Proud. Ni gravida eller ammande se HIT!
Proud har bra priser på amningstoppar, barnkläder och gravidkläder just nu. Jag är väldigt nöjd med mina tröjor och linnen jag fått därifrån, kvalitén är lovely!


Denna bor i min garderob.


Har ni en liten tjej eller ska köpa present åt en liten?
Denna är så ljuvligt mjuk och fin så jag kan lova att det blir en uppskattad present.

Ella har använt sin ofta.

Kommentarer
Postat av: barnshoppingbloggen

Måste kolla in! Deras barnkläder är så fina!

2009-06-22 @ 23:27:04
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0