Tax free

Ella spanade lite men somnade snabbt medans jag shoppade lite. Nu ska vi strax boarda!

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vad vacker du är och lilltjejen är en riktigg sötnöt. Inte så konstigt kanske. Hon har ju att brås på ;-) Kram på er!

2009-06-10 @ 14:26:18
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så vakker du er!!



Hva handler du på tax free?

Og hvordan møttes du och Ashi? Ja, det er godt at man skaffe seg gode venner i alle stadier av livet :)



God resa!!

2009-06-10 @ 18:30:43
Postat av: sofia

Halloen! Jag tycker din bärsele verkar riktigt bra. Undrar om du har någon nyare bild när lillan sitter i så jag får se hur hon sitter i den? Det är så himla svårt att prova i butiken. Jag har en liten tjej som är 11 dagar yngre än Ella=)

Tudeloo

2009-06-11 @ 14:18:15
Postat av: sofia

ha ha okej du har redan lagt ut en jätte bra bild på lillan i bärselen så glöm inlägget jag skickade tidigare=)

Jag gillar din blogg! Den gör mig glad=) Jag hittade den när jag väntade barn. Så du kan tro att jag följde din graviditet med spänning då jag samtidigt väntade min första=)!

2009-06-11 @ 14:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0