Tjohoo - it´s tuesday!

Elian traskade in till oss inatt men han somnade som sagt utan protester då Bestemor la honom så jag HOPPAS vi startat något bra nu. Känns inte så festligt som det är nu att för någon av oss lämna huset kvällstid och så ska det ju inte behöva vara om det inte måste. Jag hade en tapaskväll imorgon inplanerad men att lämna E med en tjej som vill ha mjölk som ska värmas och ordnas med samtidigt som Elian springer in och ut blir för jobbigt.

Men jag LÄNGTAR tills vi kan ta igen den kvällen girls! Nu ska jag lyssna på vad de säger om presenter på Nyhetsmorgon här och fixa lite frukost.

Vi har MammaBebisdejt i parken idag och min "Lillasyster" Carro flyttar till Oslo så jag ska möta henne i stan kl 11. Men det är så massa vind ute så vi kanske får boka om den parkdejten också, om vi inte vill blåsa bort =)

HAPPY TISDAG!


Kommentarer
Postat av: ida UNG MAMMA OCH JUST FLYTTAT TILL NYBYGGD VILLA!



trevlig tisdag till dig med!











Ung mamma tar död på myten om att man inte kan se bra ut och ha jävligt roligt, trots att man är nybliven småbarnsförälder!!!!!!



gotteochvi.com



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-06-02 @ 09:25:52
URL: http://www.gotteochvi.com
Postat av: Sofia*

Hoppas ni får en härlig dag!

2009-06-02 @ 09:28:34
URL: http://mittlillamirakel.blogg.se/
Postat av: malin från Öland

Ha en riktigt fin tisdag önskar Malin från Öland

Postat av: Elin

Men vad tråkigt at du ska missa din kväll bara pga det. Jag tror att E skulle klara kvällen galant. Du klarar ju både dag, kväll och natt med båda två själv varför skulle inte han fixa några timmar med två barn. Varken han eller barnen skulle dö av lite kaos. :) Karlarna måste få känna at dom lever i bland...haha.. :)



Ha en fortsatt härlig dag!! (här reeeegnar det)



2009-06-02 @ 11:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0