St Hansfirande!


Ikväll flög tiden iväg - IGEN!
Vi kom hem sent och då Elian var i säng kom det en blivande tvåbarnsfar för att se på vår syskonvagn och han köpte den. Väldigt konstig feeling varje gång man säljer barnting vidare, så mycket minnen och känslor. Han var iallafall supertrevlig och jag är övertygad om att de kommer få mycket nytta av vagnen.

Så nu har jag smsat och mailat att den är såld. Otroligt vilken efterfrågan det var på just denna vagn! Vi har varit jättenöjda med den och jag har fått många mail om just denna vagn men jag hinner tyvärr inte svara på allt. Ska jag svara vill jag gärna hinna skriva allt också ;-) Men, Ellisen växer snabbt och nu är det semestertider och vi är två om barnen. Elian går massa själv, eller cyklar. Annars åker han "skateboard" ( syskonbrett/ståbräda) eller cyklar så detta går fint.



Vi hade en härlig kväll på Bygdöy. Det enda som var lite jobbigt var att det inte gick att köpa grillmaten där på plats, något vi trott. Så det blev choklad och lefser till middag innan vi hamnade på Burger King för kvällsmat. Nyttigaste dagen idag kanske? Oavsett, sällskapet är det viktigaste och miljön därute är ju ljuvlig... Ge mig någon extra miljon och jag flyttar dit idag  ;-) Maybe one day....!

Jag är överraskad över vilken FEST det var och hur likt detta är vår svenska midsommar? Måste prata närmare med Ashi om detta snart och reda ut vad som är svenskt eller norskt? De dansade kring stången och sjöng till och med Små Grodorna? Vem härmar vem?



  


Koncentrerad kille spanar på sjörövarna som sjunger!
Ett litet Ps. Elians outfit ( shorts + skjorta finns på rean / salget hos Proud just nu!




Elian är SÅ glad i Pernille, jag tror han "lånar" henne lite som en storasyster!
Pernille berättar ofta att jag är typ hennes tante vilket gör mig SÅ stolt och GLAD.


Eivinds outfit finns på ZARA dit jag rusade in idag efter Elians shoeshopping ( som tog en sekund och gjorde oss 835 kr fattigare. Är inte det GALET dyrt för sandaler? Men jag vill att han ska ha de bästa och att tårna ska vara skyddade)
Det var stekande härlig underbar SOMMARVÄRME idag så Es jobboutfit var aningens för varm, därav snabbshoppingen som var riktigt överkomlig, 408 kronor för piké + marinblå shorts!


Elians nya sandaler, italienska och de verkar toppensköna!
Han skulle ha sockar i dem idag sa damen på Agnar Hagen så att han inte får några skavsår av remmarna.


SOM jag längtar efter denna skatt som ligger och gror inne i Ashis mage❤

  
Sötisar på kvällsprommis


Elians bästa vän. HOPPAS Ella och Prinsessan i magen får samma vänskap, men det kan man ju inte styra.


Trött men lycklig - vår förstfödde som blivit så STOR!
Älskade vännen, du får alltid vara bebis i min famn.


LOVE you Ashi!

Imorgon ska vi kliva upp tidigt hela familjen för det är bilfix som står på schemat. Så jag och Ella ska förhandla och dona så bäst att vara vaken. Sen bär det av till frisören för ett välbehövligt klipp.

Nu ska jag bara lägga fram barnens kläder, borsta tänder och sen krypa ned i nybäddad säng och soman in till Eivind och Ellas andetag... LÄNGTAR!

TACK för idag



Kommentarer
Postat av: Line

Det er nok vi som hermer etter dere - vi misunner dere midtsommerfeiringen sånn som dere har misunt oss 17.mai :)

2009-06-24 @ 07:43:44
URL: http://www.linlaa.blogg.no
Postat av: Helle

Hei



Hvor kommer dine klær fra? DU var så fint kledd i dag :-)

2009-06-24 @ 10:03:54
Postat av: Anonym

vart är din tunkia köpt? du skrev inget om din outfit ;)

2009-06-24 @ 14:04:17
Postat av: Josefine

Haha oj så kul, jag drog killarnas kläder idag ;-)



Jag hade på mig kjol H&M ( gammal!) och tunika Bik Bok + amningslinne BOOB. Sandaler Zara.



Kram!

2009-06-24 @ 19:32:48
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0