Vår fredagsprins!



Mamma får jag ta med min cyklen till dagis? Elian älskar verkligen sin cykel och den kommer ifrån KulPaHjul.se
Idag är det SISTA dagisdagen sen är det SOMMARLOV! Nästa vecka tänkte vi leka med Henrik och sen tar Eivind semester. Det ska bli så himla MYSIGT att ladda betterierna tillsammans. I och för sig har ju jag det lyxigt som är Mammaledig och därmed redan får njuta av sol och värme men att vara alla fyra är ju det allra bästa!


Vi startar vår semester med helgen i Göteborg och Mammagalan! Min klänning är på väg i Posten och jag hoppas den passar. Sen är det inte många dagar tills min blogghemlis lanseras. Hoppas ni hänger med mig!


TÄVLA om ett presentkort på leksaker!

Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt med sommarlov nu =)



Ha en skön helg!

2009-06-26 @ 09:59:24
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Daniel

En kommande proffscyklist... som blir en riktig gla charmör!!

2009-06-26 @ 10:49:26
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: carolinèa

Hvilken kjole skal du ha?

Ha en deilig helg!

2009-06-26 @ 11:22:14
Postat av: Anonym

världens äckligaste fjortis bellaaat.blogg.se skriv att vi inte vill ha sånna som henne!!!!!

2009-06-26 @ 12:54:49
Postat av: ashi

Oi så stor og kjekk han er :) Synes jeg ser tenåringsglimtet her;) Håper dere koser dere i dag! H gråt etter sin Ofefin i stad, han skikkelig pjuskegutt i dag, men håper han er klar for lek snart igjen! Elsker dere. Puss og klem

2009-06-26 @ 14:04:43
URL: http://ashi.blogg.no
Postat av: Inger-Lise

Javisst er mammapermisjon helt fantastisk, og særlig i sånn her vær! Men ferie med hele familien er det aller beste!! :-) gleder-meg

Så tøff han var i dagens outfit, hvor er genser og caps fra?? Ha en strålende solfylt helg! klem

2009-06-26 @ 15:06:18
Postat av: Josefine

Tusen miljoner tack!



Kjolen er fra Asos.com



Elians grönne genser + caps er fra H&M!



KRAMAR!

2009-06-26 @ 20:33:49
URL: http://www.prinsessansdagbokk.com
Postat av: Olle

Gud så härligt med semester=) Dock tycker jag det är lite tortyr att du lämnar ut A men inte B till oss läsare när det gäller hemlisen =) Fast den som väntar på något gott. Aja, dags att fortsätta plugga. Föresten, kika filmen från min skola om du har en sekund över. Sjukt är det!

http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA

Mågott

2009-06-27 @ 11:46:30
Postat av: Catharina i London

Ah, vilken tuffing han e, din lilla gosse! :-) Han e ju sa sot, och vilken fiiiiin outfit.(framforallt den grona trojan!)

Tycker namligen sjalv det e sa svart att kla min gosse, och det kanns som det jamnt blir jeans m beige/svart/gra el brun tshirt. Nu ska jag helt enkelt satsa pa farg!!:-)



Kram pa Er!



PS, du maste forsoka sluta att hamna i forsvarstallning till alla otrevliga kommentarer om DINA beslut ang DIN familj. Sjalv tycker jag inte ens att du overhuvudtaget ska svara da jag bara tror att det ger dem annu anledn att fortsatta m sadana dumheter.



2009-06-27 @ 21:14:51
URL: http://www.catscompilation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0