VARDAG

Igår var jag och Eivind vakna galet länge, jag tror vi somnare strax före kl 2! Det rensades och kastades massor. Jag är imponerad av E som var väldigt strukutrerad och kastade både det ena och det andra. Det var hursomhelst KUL att göra något tillsammans, att starta och slutföra ett projekt.

Nyss pussade jag killarna hejdå och jag ska faktiskt avboka dagens fysiokontroll ( Ellas) då jag i så fall måste åka i kön om en halvtimme för att hinna. Jag hoppas vi kan få en ny tid runt lunch kanske nästa vecka, för imorgon reser jag och Ellisen. Då jag vaknade av Es klocka frestade det verkligen att somna om efter få timmars sömn men jag hade tänkt ta oss till babycafé... Vi får se vad dagen bjuder på, oavsett ska vi luncha med Caroline i stan så vi åker in en stund innan dagishämtning. Denna vardag - fungerar den fungerar allt!

Kommentarer
Postat av: Liza

hoppas ni får en bra dag :)

2009-06-09 @ 07:45:33
URL: http://lizagood.blogg.se/
Postat av: tette

Det är sån skön känsla att slänga och rensa



2009-06-09 @ 07:53:25
URL: http://www.pygme.net/tette
Postat av: Ann-Sofi

Ha en helt underbar resa till Sundsvall.

Kram

2009-06-09 @ 10:09:44
Postat av: Hilde

Tips: Legg ut ting til salgs på Finn istedenfor å kaste de! Ha en fin dag :)

2009-06-09 @ 12:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0