500 kr hos ljuvating.com

Vinnaren i tävlingen är:

Postat av: Liselotte

[email protected]

Skulle vilja vinna ett presentkort så jag kan inhandla en ny pläd till soffan, har letat efter en med måttet 130x180 cm så man får plats med hela sig själv under den. Är så irriterande när man får välja antingen fötterna eller överkroppen att frysa om..
Och nu när jag såg att Ljuva Ting hade det vill jag verkligen vinna! : )

Tack för en underbar blogg också!

2009-03-02 @ 13:45:44


GRATTIS och hoppas du slipper frysa mer nu ;-)




Kommentarer
Postat av: Liselotte

Men jaha? Jag vann alltså? Det var riktigt oväntat men riktigt kul! : ) hur får jag tillgång till presentkortet nu då?

TACK!

2009-03-09 @ 14:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0