Fler minnen!


Här har vi en fest med jobbet hos mig. Ingen visste att vi var ett par, förutom Es bror!


När man talar om trollen...
BRÖDER 2005

Jag har nyss försökt vila men jag somnar helt enkelt oftast inte dagtid, lite synd för jag har en del sömn att ta igen. Inatt vaknade Elian 2.30 igen och skulle springa in till mig. Han brukar inte protestera då E stoppar honom men inatt var det tokskrik som tillslut tystnade.. Jag brukar gå in och förstöra allting och säga ok men inatt lät jag bli. Bäst att vara konsekvent, det ord man måste komma ihåg då man är trött och bara vill somna om ;-)





Kommentarer
Postat av: lina

Vad härlig bilden på er två var, det lyser om er :)

Och snygg hans bror är ;)

2009-03-15 @ 15:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0