Fredag hos oss:


Ella väntar på besök....!
Den urmysiga "filten" kommer ifrån DopPresent.se – underbara presenter på nätet
Denna och en del andra ting har vi fått testa och jag ska snart visa vad.
TUSEN tack Doppresent.se


Här kommer brorsan hem och efter puss&kramkalas lektes det på golvet medans jag slängde ihop middagen. Planen var tacopaj med sallad men då Ella inte ville vara utan mig idag fick planerna ändras. I skrivande stund är hon vaken ( jag ammar) och har varit det hela kvällen - ovanligt och jag är trött känner jag zzz...









Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh filten ser ju lite härlig ut!!! :)



Alltid lika kul att få läsa din blogg.



Hoppas ni får en trevlig helg

2009-03-20 @ 22:26:50
URL: http://lovemichellelove.blogspot.se
Postat av: Linn

gud vad gullig design du har super fin ;D

2009-03-20 @ 22:34:25
URL: http://linnmartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0