Fredagspolis!


Igårkväll åt vi glass och testade karnevaloutfiten!
Allra roligast var det då vi satte batterier i ficklampa och stoppskylten.
E och Elian skrattade så de höll på att kikna och det tog tiiid att äta kvällsmackan kan jag lova så det var en trött polis imorse som ville sova litt till som han sa haha.



Morgonlek.

Jag ska göra mig klar nu för det står härlig fredagsdejt på schemat! Vi ska träffa Petronella, jag LÄNGTAR!
Sen ska jag och Ella åka på dagis och hänga lite med Elian så att jag får se honom och de andra barnen.


Jag testar ett nytt läppstift. Lite mer rött, lite kallt men fint med lite gloss över.
Är så vinterblek nu.
Mary Kay + Juicy Tubes.





Kommentarer
Postat av: Sara

hej!jättefin blogg du har, läser den varje dag! Jag kan inte se bilderna du lagt ut idag, är det hos mig det är fel? Kan ni andra se bilderna? Kram

2009-03-06 @ 10:07:53
Postat av: Minea

tack för en riktigt mysig blogg.

Vad kan man hitta det läppstiftet? =)

2009-03-06 @ 10:10:38
URL: http://navi.blogg.se/
Postat av: Ella

Bildene kan ses i kommentarfeltet :-)

2009-03-06 @ 10:15:23
Postat av: Ella

Bildene kan ses i kommentarfeltet :-)

2009-03-06 @ 10:18:51
Postat av: Christina

Härlig nyans på ditt nya läppstift! :-)

2009-03-06 @ 10:52:43
URL: http://christinawidmark.blogg.se/
Postat av: AnnaG

Finaste polisen, så rart!

Du är alltid lika vacker och läppstiftet klädde dig fint.



Ha en bra dag.

Kram kram

2009-03-06 @ 11:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0