Friends❤


Fina Fina Petronella får sin present!

Vi hade tänkt ses på Åpent Bageri i Parkveien idag men så såg Petronella en stor skylt att barnvagnar inte är välkomna så hon ringde mig såklart och vi möttes på United Bakeries istället. Jättemysigt men hög ljudnivå. ALLT där smakar gott...
Jag tog en latte, en brie + parmamacka, en smoothie och en cookie. Vi satt så länge så tiden flög, som den gör då man har trevligt ;-) LOVE YOU P!


Jag tvingade henne att visa upp 25årspresenten som hon fått av sin älskade så jag kunde få visa den.
FINASTE Chanelväskan.


Nyammad dam hos sin Mor.
Tänk att vi två nyss var "ett"?
Många kommer fram och undrar hur färsk hon är. Idag var det lätt att svara:
EN MÅNAD IDAG - Grattis till oss som varit en familj på fyra så länge!
Eller fyra veckor!



Ella spanar in Petronella.


När man ätit och rapat och får ligga på Mammas bröst så somnar man ofta...ZZZZZZZ


BUSTJEJEN


25åringen!
Lite sen grattislunch men bättre sent än aldrig ;-)

Ps. Felet med bilder var fixat för en stund sen men nu verkar det vara fel igen? Om ni klickar på kommentarer så ser ni bilderna så länge...



Kommentarer
Postat av: Anonym

haloo =) är inte du lite sugen på att blinga upp ditt kontorsmaterial?

2009-03-06 @ 20:08:24
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Line

Ååå, så deilig med sovebaby :) Det ser så GODT ut å kunne dra ut i verden med baby på slep! Min baby gråter så fort han kommer inn på kafé/kjøpesenter eller så fort vognen står stille, så jeg er nesten 100% hjemmemamma! Ikke mye fristende å dra ut med gråtebaby!



Kjempefine bilder :) Og du er nydelig som alltid :)

2009-03-06 @ 20:34:33
Postat av: Frida

Josefine kan du inte säga åt Petronella att hon borde verkligen ha en blogg ,hon har ju bara så bra klädstil:D

2009-03-06 @ 21:37:14
Postat av: pia

Så söta! =)

2009-03-06 @ 22:14:58
URL: http://paien.blogg.se/
Postat av: kim

gud vilken fin kappa hon har. vet du vad det är för tillverkare?

2009-03-06 @ 23:06:09
Postat av: Jennifer

Men åååh sån snygg jacka/cap vart har hon köpt den??

2009-03-07 @ 00:30:57
Postat av: Josefine

Kappan är H&M

2009-03-07 @ 09:46:59
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Erika

Härliga bilder! och den väskan är min drömväska, en vacker dag ska den bli min =)

2009-03-07 @ 14:03:16
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0