Jihoo!

Idag har jag faktiskt kunna följa planen att resna och sortera. Det tar ju aldrig slut och som jag kastat... Man samlar på sig på hög och speciellt då man får en ny medlem i familjen som upptar ens tankar och hjärta. Jag kommer fortsätta hela mammaledigheten då och då och ändå aldrig bli färdig haha. Skönt att ha börjat med något man tänkt på länge!

Ella har sovit skönt, hon börjar sova lååånga stunder nu ( vågar knappt skriva det för då kanske det slutar vara så) och det är väldigt praktiskt för mig men säkert också väldigt skönt för henne. Både igårkväll och nu då hon somnade vaknade hon till då hon flyttades ifrån mat till vagn / säng men så finner hon roen själv - UNDERBART! Jag njuter så länge det varar för Elian gjorde aldrig det.

Nu ska jag äta lunch, kanske jag hinner medans hon sover lite till? Men jag tar upp henne då jag ätit färdigt, maten ska ätas DAGTID så sover vi skönt om natten ;-)


Kommentarer
Postat av: Randy

Vad skönt att hon börjat sova =) nu har du ju tid över till annat!

2009-03-26 @ 14:20:35
URL: http://randys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0