Tekniskt museum

Nu fick jag precis veta att Elian ska hit alldeles strax med sin Bestefar och Tante! Så kul. Sist jag var där var jag och E alldeles nykära. Min Pappa var med och han och E pratade om gamla flygmaskiner och jag såg på en häftig modell där man såg fostrets utveckling i magen. Då hade vi inget frö i magen och idag är Elian 2,5 år, pratar, springer och är alldeles alldeles underbar. Hur kunde vi ha sån tur?

Alla bilder ifrån den tiden har jag på en extern hårddisk, planen är att visa er någon bild ifrån vår dejtingtid snart för jag bloggade inte de första veckorna och inte med bilder som jag gör idag.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken fin blogg du har!

Besök gärna min (om du har tid)

http://lilacecilia.blogg.se

2009-03-14 @ 12:50:44
URL: http://lilacecilia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hur länge har du och Eivind varit tillsammans?

2009-03-14 @ 12:59:40
Postat av: Elin

Hej det är jag ni igen 10 års flickan gå in på www.familjeliv.se sen om man klikar på shopping Si titta lite på sider är babykläder till ella elian där är smycken och till ella är där den rosa vita randiga bodyn och byxer i polarna pyret som du ville ha man köpa sont av follk med kram

2009-03-14 @ 13:00:01
Postat av: Elin

Hej det är jag nu som är 10 år gå in på www.familjeliv.se så om man klikar på shopping så om man blädrar där så är där lite kläder smycken till ella är där det rosa vita randiga byxor och body i det polarna pyret och massa annat kram

2009-03-14 @ 13:05:34
URL: http://shopping

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0