Ute en kortis!

Vi kom oss ut på en kortis innan vi började laga middag. Ella var vaken och låg och kikade så jag gick inte så långt men det var jätteskönt att få luft + röra på sig. Det ska absolut börja promeneras MASSOR framöver!



Jag pratar med Mamma, går tur och fotar i farten ;-)


Kikar ut i vida världen!

Småslocknade ibland men ville helst ha lite mer mat i magen först...som alltid  ;-)


Däcken var suveräna i snön! Men inomhus då vi kör omkring vagnen märker man hur att man saknar svängfunktionen som de små hjulen ger. Så dessa blir det då vi ska gå tur och de andra i byn på shopping ;-) Vi gick dock på asfalt men i backen till och från vägen fick jag testa funktionen.







Kommentarer
Postat av: Therese

Va syskonlika dina barn är! Roligt att se kan jag tänka mig då det är en pojke och flicka som ser "likadana" ut! Ha en skön kväll!

2009-03-10 @ 21:02:15
URL: http://vittellersvart.blogg.se/
Postat av: Elin

Skönt att komma ut även om det bara var en stund. Vi har också vinterhjul till vår bugaboo. Skulle inte ta mig ut annars, idag har snön vräkt ner i Stockholm. Jag som ville ha vår!

Kram

2009-03-10 @ 21:20:50
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Siw

Å for ei fin pie (med fin lue, da ;-) )!! Det er herlig å kunne bruke dagene på lange turer. Å være i fødselspermisjon er et privilegium og et år som man kan leve leeenge på. Ha en fin kveld! Klem

2009-03-10 @ 21:22:41
URL: http://heftigogbegeistret.blogspot.com
Postat av: Mia

Men visst är det pappa upp i dagen på dessa bilder:)

2009-03-11 @ 09:11:16
Postat av: Anette

var har du hittat det fina påslakanet?

2009-03-11 @ 17:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0