Vår härliga lunch!


Idag var det minst sagt SNÖ i Oslo! Vi prommade ifrån Centralstationen till Aker Brygge och hamnade tillslut på Pepes!


Goa Jessica och jag hade en supermysig lunch tillsammans med Ella också såklart. Vi satt över två timmar och hade girltalk och bebismys. TACK för idag cutie!



Ella hade lite ont i magen och somnade tillslut som en liten boll med huvudet i min armkrok :)


MYSPYS!


Sen provade vi lite kläder, Jessica shoppade en mysig kofta och jag testade jeansleggings med fickor och dragkedja.


Den här mössan ifrån H&M köpte jag och sen blev det dagishämtning i snöyran.
Jag fick mig en riktig walk och Ella sov hela vägen ifrån dagis till t-banan, på t-banan och hela vägen hem till Ashi och kompani. Det var en del branta backar och vagnen var fullastad så det var SKÖNT att komma innanför dörren till fredagsmys!


Kommentarer
Postat av: Fotballfruen

Ja vilken snöig dag det blev idag! Jag som lurades att tro att våren var här (jag går på det varje år). Det ser ut som att ni har haft en härlig dag i alla fall!

Krama dina fredagsbarn ikväll! Jag har bara en av mina här just nu - så det blir extra mycket Trulspussar...!

ha det fint i helgen =)



2009-03-27 @ 21:37:08
URL: http://fotballfruen.blogspot.com
Postat av: malin

Gud, syns inte att dy nyss födde barn! Lika fin som alltid!

2009-03-27 @ 21:47:03
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilka fina jeansleggins!,var hittade du dem?

Hoppas du får en fin helg!

2009-03-27 @ 22:21:53
Postat av: Josefine

TACK =) Vi var på Vero Moda!

KRAM

2009-03-27 @ 22:24:33
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0