Att sakna Mamma

Nu har jag lagt Elian och en nybadad tjej käkar! E är fortsatt på mötet och de planerar nu vårt uteområde = BRA!
Elian hade skrikit länge efter mig då vi gått, det är inte likt honom men jag känner att jag måste göra om i morgondagens planer så att jag kan hämta honom. Då får han också en kortare dag!


  
Vi har haft jättemysiga stunder i eftermiddag men ibland behövs extra mycket Mammatid och jag är SÅ lyckligt lottad som får vara hemma med Ella nu i härliga solen och har möjligheten att hämta Elian som jag vill!



Kommentarer
Postat av: Aldijana

Ni människor som bryr er om hur hon har råd att köpa mobil och bil och andra saker är bara så jävla patetiska, är det någon som ifrågasätter vad ni köper? om ni har pengar eller inte? ni ska bara skita i det. Ni har ingen aning om hur hennes ekonomi ser ut. det finns värre saker i livet att bekymra sig om än om Josefine ska köpa en ny bil.

2009-05-06 @ 21:19:14
Postat av: Anna

Hej!



Såg att ditt hår va lite plattare på dom här bilderna. Vad brukar du göra för att få volym på håret?



Mvh Anna

2009-05-06 @ 22:08:19
Postat av: Erika

Har försökt hänga med här men nu hänger jag inte med =) ska ni flytta? det verkar som så i vissa inlägg men inte fått någon "klarhet" om ni ska det, vad är det för planer ni har? jag menar, bygga nytt? annan lägenhet, hus osv? KRAM!

2009-05-06 @ 22:13:59
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Jennie

Kan inte sonen din vara hemma helt från dagis några dagar om mammasuget finns. Så gör ofta jag, har två större på dagis och en liten tremånaders.

2009-05-06 @ 22:43:55
Postat av: Jennie

Kan inte sonen vara hemma helt från dagis istället om mammasuget är stort, så gör jag ofta. Har två större barn på dagis 15tim/v och en tremånaders.

2009-05-06 @ 22:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0