Godmorgon klarblå himmel!

Jag glömde INTE bort att lotta vinnaren igår men Elian somnade inte förrän jag la mig med honom och Ella så vi somnade runt 23.30 alla tre. Det var med andra ord vaken kväll hos oss och jag hann inte helt med mig. Här kommer den lyckliga vinnaren:

"
Postat av: Jennie, malmö

Hej!
Jag ser att de tidigare inläggen nästan enbart handlar om tjejer som redan är mammor och som önskar sig presenter till deras änglar. Jag har inte egna barn än :( men alla mina närmsta väninnor är mammor eller väntar barn. Det är inte helt enkelt att stå och titta på när alla andra går vidare, skaffar familj och gifter sig.Men jag älskar deras småttingar nästan som om de vore mina egna! Jag vill gärna skämma bort dem med presenter! Jag hade köpt brioklossarna till flickan en av mina vänninor väntar och en registreringsnummer till lille EMIL som är den sötaste killen i världen!

Tack för en underbar blogg som gör mig glad och hjälper mig att se att livet är underbart!

MVH

2009-05-18 @ 18:01:12 "
STORT GRATTIS och jag önskar dig ALL lycka!!! Du verkar vara en varm, god och omtänksam vän - såna växer inte på träd!
Maila mig [email protected] så att du kan få din vinst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg



elity.blogg.se

2009-05-25 @ 09:20:37
URL: http://elity.blogg.se/
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Grattis till vinnaren.

Det var en kul tävling. Liksom alla andra tävlingar som du har haft.

Ha en underbar dag :)

2009-05-25 @ 09:23:33
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis till vinnaren :D

2009-05-25 @ 09:35:26
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0