Hemma

Nu kom vi hem och solen strålar! Jag är GLAD att jag fick smarriga muffins hos Ashi för dem har jag levt på idag. Oj vilken diet det är att ha en heldag med två barn. Elian har tre gånger sagt att han vill till dagis även fast vi haft en härlig dag tillsammans, haha snacka om rutinmänniska ;-) Oavsett jag vet att många är hemma med två eller flera barn och jag är det ofta men just idag var det extra svettigt med alla lyft av barn, vagn och annat i och ur bilen och passa tider. ( Nu slipper jag förhoppningsvis pekapånäsankommentarer ;-))

Jag ska berätta om sjukhusbesöket senare, just nu leker Elian med sina bilar, Ella gymmar och jag ska ta mig en yoghurt och amma lite strax.

Hoppas ni har en härlig dag ni också!



På väg ut efter härligt förmiddagshäng!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va fin du är !

2009-05-05 @ 15:35:34
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Fia

Å vad snygg du va idag!

2009-05-06 @ 09:29:14
URL: http://sophiaahlstrand.blogg.se/
Postat av: js

du verkar vara en äkta människa, och vackra barn har du också:)

2009-05-06 @ 22:32:15
Postat av: Lotta

Undrar varifrån denna söta tunika kan vara???

2009-05-07 @ 08:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0