TACK


En glad tjej som antingen sov, åt eller satt i olika famnar idag!


Jag öppnade presenterna och vi fick SÅ mycket fint!
Det är väldigt speciellt att först få en son och sen få en dotter. Allt rosa jag fingrade på, alla prinsesskronor och söta ting...
Nu får jag lov! MILJONER tack för allt FINT vår älskade Ella fick idag!



Sötisen lekte "bonde" då gästerna gått och jag, Mormor och Ella softade i skuggan medans Ingemar och E röjde lite.


Sista kvällsmyset innan läggdags! Dessa kvällar har blivit väldigt sena så imorgon blir det nog en soft skön dag bara vi fyra.


Kommentarer
Postat av: Erika

Du har så otroligt fina barn och det är jättekul att läsa din blogg! Ni verkar vara så fantastiskt fina personer allihopa!



Finner så mycket inspiration hos dig!

2009-05-24 @ 11:33:48
URL: http://moggika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0