TACK!!!

Alla ni SÖTA som sagt så mycket fint om mitt hår TACK!! Jag lockade bara två längder igår, min lugg! Det kanske ser mer fancy ut än vad det är :) Men för er som undrar så fotade jag snabbt igårkväll innan jag la mig.

   
Dela luggen i två gärna redan då det är nytvättar. Låt det torka, använd något värmebeskyddande och värm din locktång.
Sen drar du snabbt igenom luggen och håller kvar en stund ( min tång är väldigt varm ) så släpper du. Spraya ( jag använder Kpak) och le! I övrigt så fluffar jag bara till håret och sprayar snabbt. Är inte alls duktig på att lägga tid på håret men med nya locktången så kan jag stjäla 20 sek medans jag pratar med Ella.

Jag ska väldigt snart få prova shampo och balsam ifrån Creativelounge och ni kommer få möjligheten att vinna deras produkter! De kommer även att fixa både mitt och Mammas hår ( + många andra härliga Mammor!) på Bloggalan, spännande!




Kommentarer
Postat av: Pudding

Vad är det för märke på locktången?

2009-05-08 @ 11:11:43
Postat av: Pernilla

Kul med sånna tips tycker jag! och att det går så snabbt ær ju som sagt det bæsta ;)

Du ær så duktig med bloggen! Kram

2009-05-08 @ 11:25:46
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: J o Kottebebi

Gillar ditt hår SKARPT! :)

Mycket snyggt.



Ha en fin dag!



KRAM

2009-05-08 @ 13:20:55
URL: http://mypregnancy.blogg.se/
Postat av: sara

Tänkte bara höra. Nyfiken :)

Pratar du norska eller svenska med barnen och E?

kram!!

2009-05-08 @ 13:24:49
Postat av: Emelie

Hej!

Vi ska åka till Oslo nästa vecka för att vara med och fira 17 maj. Jag har en fråga bara: vad har man på sig? Jag har förstått att det är ganska upklätt. Men hur upklätt? Det vore jättegulligt om du kunde komma med lite tips.

/Emelie

2009-05-08 @ 14:10:27
Postat av: Anette

Hei igjen Josefine, nok et krølle-spørsmål! Hvordan unngår du "knekk" i luggen når du bruker krølltangen? Drar du bare gjennom luggen og vipper litt ut eller ruller du luggen rundt krølltangen? Jeg får det ikke til :( Håret blir bare krusete!



God helg, kos deg med dine kjære!

2009-05-08 @ 16:59:23
Postat av: Josefine

TACK!



Klicka på länken för att se locktången =)



Jag pratar svenska med norska ord då och då och min meningsbyggnad är sämre än den var...



Jag tycker man kan pynta sig som man vill. Klicka på tidigare maj så ser ni vad jag hft på mig. Klänning fungerar alltid =)



KRAM!

2009-05-08 @ 22:01:47
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Josefine

Anette: Jag gör olika men min tang er så varm så jag trenger bare dra igjennom.. Men lar den ofte bli litt. Hmmm vet dessverre ikke noe bra tips der :) Bare pröv deg frem!



Store ruller er sikkert lurt!

2009-05-08 @ 22:10:43
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0