tröttis


På väg in in bilen för att köra den korta vägen hem!

Eftersom Elian inte tagit dagens nap somande han självklart i bilen. Då E hjälpte mig och Ella ut ställde han ned en trött kille på parkeringen. Han sov ståendes haha. Men sen kvicknade han till någon timme innan han slocknade nybadad i sin säng.


Sleepwalker... ;-)

Nu hoppas jag på en bättre natt inatt! Det var Prinsen som höll sin mor vaken med blöjbyte, vattenhämtning men framförallt gosamedhåret i timmar! Då Ella vaknade vid 7 flydde vi in till gästrummet men Prinsen kom snabbt efter. Tur vi slocknade en liten stund igen jag och Prinsessan.

Jag hade tänkt se en bio ikväll men Ella var vaken och jag hade ont i magen + att ingen kunde hänga med ;-) Så jag fixade lite ute istället.

NJUT KVÄLLEN alla glada! Väldigt snart får ni ännu en chans att tävla om SNYGGA bhar ifrån Wonderbra!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken söt tröttis :)

2009-05-03 @ 23:12:33
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0